Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding

    Korting op 420shop
    Hee, ik heb net mn autflowers ontkiemd en in mijn potjes gepland met batmix van plagron, nu vraag ik me af of ik naast de batmix nog extra voeding in de groei kan geven om de plant een nog betere plant te maken. voor de bloei heb ik PK 13/14 van Canna dus dat zal wel goed komen. dit is mijn eerste kweek dus vandaar.

    Gr Joep

    #2
    Re: Voeding

    batmix heeft een hoge ec,dus bijvoeden is niet nodig mits je potten niet kleiner dan 5 liter zijn

    Comment


      #3
      Re: Voeding

      waarom kiemen in zwaar bemeste batmix?....
      je hebt een grote kans op een achterstand omdat je plantjes zoveel nog niet aan kunnen.
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: Voeding

        op de zak heb ik gelezen dat dit genoeg voeding is voor de eerste 6 weken van het plantje, ik heb ze in 7L potten staan, en mijn kweek cyclus zal 10 weken duren. wat word aangeraden na die 6 weken te doen?

        ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

        @mito, is het dan handig om batmix te mengen met gewone grond? of dat ik ze plant in een kern van gewone grond en zodra de wortels langer worden ze in batmix terecht komen?

        Comment


          #5
          Re: Voeding

          een autoflower word binnen niet zo groot,dus 7 liter in een pot is ruim voldoende.kuiltje in de badmix maken,wat lightmix erin,en daar je plantje in is helemaal mooi.

          Comment


            #6
            Re: Voeding

            oke bedankt voor de tips, ik heb ze gister rond deze tijd geplant en onder de lamp gezet, in de tussentijd wat water gegeven en staan er nu dus 24 uur in. moet ik deze verandering nog maken?

            Comment


              #7
              Re: Voeding

              zou het gewoon de volgende keer doen,stonden ze nu in de tuincentrum aarde dan wel,maatje kweekt al jaren op batmix en pleurt zo de stekken erin

              Comment


                #8
                Re: Voeding

                ja, maar stekken is iets anders dan een ontkiemd zaadje neem ik aan toch..

                Comment


                  #9
                  Re: Voeding

                  zaadjes zijn nog sterkerduurt effe voordat het op een klein plantje lijkt,maar dan gaan ze ook echt knallen.

                  Comment

                  Bezig...
                  X