Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starten met kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Starten met kweken

    Korting op 420shop
    hallo iedereen ! ik heb me net ingeschreven hier. Ik heb al 6-7jaar ervaring met buitenkweek, dat is altijd goed verlopen, nu zou ik graag starten met binnenkweek, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee.
    Ik zou deze kweektent aanschaffen :
    Deze complete set bestaat uit:

    1x Kweektent Secret Jardin DR-90 II 90x90x180cm
    1x 400 E.T.I kit + G.E. Bulp + spiegelkap
    1x Aansluitsnoer 2 meter
    5x Aansluitkabel 3 x 1,5mm2
    1x Buisafzuiger 125mm 365m3
    1x Phat Filter 300m3 flens 125mm
    1x Doos 5 meter Sonoconnect 127mm
    1x Set easy rollers
    3x Slangenklem 60-135mm
    1x Themo/hygro Mini/Maxi meter
    1x Tent ventilator met clip
    1x Klimaat regelaar Fan-control+ thermostaat
    1x Stekker met randaarde (wit)

    maar ik zit met enkele vragen:
    - moet ik nog een koolstoffilter aanschaffen ?
    - moet ik nog een schakelkastje en een tijdschakelaar aanschaffen?
    - de lamp die erbij geleverd word, volstaat dat of moet ik nog anderen bij kopen ? en qua kleuren?

    heel hartelijk bedankt!!
    Last edited by Jointjedraaien; 4 September 2013, 03:23.

    #2
    Re: Start

    Nee de koolstoffilter is al inbegrepen in dat pakket.
    Het is altijd wel aan te raden om de vsa lamp / voorschakelapparaat te schakelen met een schakelkast. Dit is zowiezo altijd veiliger dan te werken met een gewoon standaard tijdklokje van bv de gamma.
    Maar het is natuurlijk ook perfect mogelijk om het daarmee te doen. De lamp die erbij zit is zeker voldoende voor die tent. Ik heb dezelfde tent ook met een 400w lamp en de temperatuur is maximum 28 graden wanneer de lamp is aangeschakeld.