Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent in bureau, maar ik rook er vaak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektent in bureau, maar ik rook er vaak

Korting op 420shop
    Hallo JD'ers!

ik heb een kweektentje van 1.2 x 1.2 x 2m in mn bureau staan, passieve inlaat, en hij staat vlak bij het raam (vaak op een kiertje maar wordt soms toch wel koud op dit moment dus doe die regelmatig een halfuurtje dicht)

Mijn uitlaat loopt niet perfect tot 'buiten' (dit komt omdat ik een raam heb dat alleen maar opengaat zoals een deur en hij kan ook niet op een kier 'vast' blijven staan door tocht of wind of katten. Ook kan ik er geen constructie omheen bouwen oid om het mooi af te sluiten ---> Huur appartement) , dus veel van de lucht blijft toch in de kamer. maar er is wel constant frisse lucht.

Nu is mijn grote vraag:

Aangezien ik ongeveer 19u p/dag in het bureau zit en een stevige roker van het lekkere groene shaggie ben, rook ik dus vaak in het bureau.

Kan deze rook dat buiten de tent gerookt wordt kwaad voor mn schatjes? Er zal wel een deel in de tent komen denk ik (wel is waar minder geconcentreerd dan er buiten neem ik aan door de ventilators en afzuiging)

Alvast bedankt voor jullie inzicht

Cheers
    KK
    KK
    sigpic

Re: Kweektent in bureau, maar ik rook er vaak

denk niet dat dat veel kwaad kan ik rook iedere ochtend en avond 1tje bij mijn dames

Comment

sweet! dan hoef ik ook niet zo heel veel kou meer te lijden hehe!
      ik kan me soms echt druk maken om de kleinste details

Bedankt voor je ultra snelle reactie!

Cheers,
      KK
      KK
      sigpic

Comment

flink bureau heb jij dan! waar een kweektent en ook jij nog eens in past.
        sigpic
        Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

geen probleem hoor mijn tent staat op mijn slaapkamer en ik zit hier praktisch constant roken

Comment

extra co2, hebben ze graag toch

Comment

KK
              sigpic

Comment

hou wel rekening mee dat het roken in of bij je ruimte er voor zorg dat je filter eerder naar zijn kl*te is. kwestie van eerder je filter vervangen zeg ik dan maar.
                sigpic
                Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

vraag me af als je 19u/dag in je bureau bent hoe je dan bloeit???? of kweek je enkel autoflowers ofzo moet wel leuk binnenstappen zijn bij je in je bureau, dikke witte wietpluim, lekkere kweektent en nog wat large tv screens wat staat er trouwens in je tentje want dat vermeld je niet en idd je koolstoffilter die zal sneller gaan door die rook, die ziet snel alsof je filter al jaren meegaat
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Wat doen jullie trouwens met gebruikte filters? naar de shop brengen? of koolstof eruit laten lopen, over je gras heen knallen en de metalen constructie in elkaar meppen met een sloophamer en naar containerpark?
                    Ik had al eens gelezen dat mensen die dingen soms gewoon dumpen, maar dat vindt ik ten eerste onverantwoord voor de natuur, en ten tweede kan je dan nog es gesnapt worden ..
                    Nu van al deze tech details snap ik dus ruk van
                    KK
                    sigpic

Comment

Bezig...
                    X