Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toprot?? hoe nu verder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toprot?? hoe nu verder

    Korting op 420shop
    door alle ellende met die klote beestjes ben ik er nu toch achter dat door het vele spuiten ik toch ook rot in me toppen heb!!
    heb bij 1 pant de toppen van mekaar getrokken en daarachter was het 1 vieze smeurie. heb dit ertussen uit geknipt
    is nou heel die top na de klote of moet ik dit afwachten na het drogen??

    en ja ik weet dat ik gewaaschuwd was maar nog 5 weken met die pokke beestjes zitten was denk ik ook geen optie??
    als ik na meerdere toppen kijk kan ik die kleine blaadjes zo uit de toppen pakken. hoef niet eens te trekken eraan. volgends fora duidt dit op rot maar zie het alleen aan de bladeren
    gaat nu me hele kweekje na de maan of valt het mee??
    en in hoeverre kan ik dit nog oproke


    20131023_201752.jpg20131023_201759.jpg20131023_201803.jpg20131023_201825.jpg20131023_201834.jpg20131023_203028.jpg20131023_203044.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: toprot?? hoe nu verder

    Oeeh dat is sonde man, maar het is geen goed teken als je de kleine blaadjes er zo uit kan trekken. Als je ze eruit trekt, is het dan op het begin van het blaadje een beetje bruin (waar die dus vast zat)? Dat duidt namelijk op rot en begint bij mij nu ook te komen helaas

    Wel een dikke top trouwens !

    Edit: Op de 2e foto zie je duidelijk een verse plek toprot. Weet niet of je dat al verwijderd hebt?
    Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

    Comment


      #3
      Re: toprot?? hoe nu verder

      jah ze zijn bruin maar is dan gelijk heel die top compleet aangetast of gaat ik dat zien na het drogen.
      die vieze bruine stukjes waren kleine topjes die tegen die grote top geplakt zate dus die heb ik kunnen wegknippen.
      zit nie mee zo een eerste kweek.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      en nee op die tweede foto heb ik nog niks weggeknipt

      Comment


        #4
        Re: toprot?? hoe nu verder

        Je zult toch echt al het rot eruit moeten knippen.

        Ik hoop voor je dat die top van binnen niet helemaal verrot is.

        Comment


          #5
          Re: toprot?? hoe nu verder

          Word er vedrietig van. Cookaap die top heb ik voor 85% moeten wegknippen. Pffffff
          Is het handiger om ze vervroegd om te hakken om de schade te beperken of gewoon deze rit uitzingen.

          Comment


            #6
            Re: toprot?? hoe nu verder

            Vervroegd oogsten is een keuze. Maar aan gewicht ga je weinig meer winnen zo te zien. Dus het zal louter om de smaak of trichomen zijn; als die richting 'in orde' zijn, dan kun je prima oogsten. Het verstandigst lijkt mij om vast te oogsten, voordat de rest zulke infecties krijgt. Je zult het geheid nog in een paar andere toppen tegenkomen, dus beter te vroeg geoogst met veel - iets minder smakelijke - wiet, dan de helft weg moeten doen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: toprot?? hoe nu verder

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              Vervroegd oogsten is een keuze. Maar aan gewicht ga je weinig meer winnen zo te zien. Dus het zal louter om de smaak of trichomen zijn; als die richting 'in orde' zijn, dan kun je prima oogsten. Het verstandigst lijkt mij om vast te oogsten, voordat de rest zulke infecties krijgt. Je zult het geheid nog in een paar andere toppen tegenkomen, dus beter te vroeg geoogst met veel - iets minder smakelijke - wiet, dan de helft weg moeten doen.
              Ik heb met de micro gekeken maar ze zijn nog helemaal helder officieel moeten ze nog 2 weken.
              En geef nog steeds voeding dus morgen maar gelijk stoppe met voeding en volgende week dinsdag omhakke??

              Comment


                #8
                Re: toprot?? hoe nu verder

                Heel goed eruit halen al het rot!!!

                Je hebt wat verlies maar niet alles!

                Vraag 2 wat heb je gespoten tegen beestjes???

                Comment


                  #9
                  Re: toprot?? hoe nu verder

                  Je kan beter vragen wat niet!! Heb alles geprobeerd.
                  Maar de laatste twee keren was het bayer pyrethrinen! !
                  Last edited by ceBep; 23 October 2013, 21:05. Reden: gelieve bovenstaande berichten niet te quoten

                  Comment


                    #10
                    Re: toprot?? hoe nu verder

                    heb en Vraagje, Hoe krijg je eigelyk toprot en die beestjes??

                    want ben ook bezig met eerste kweeken heb geen zin dat ik dit ook voor heb :s want ik denk dat dit om te ontploffen is !!

                    En snijder vindt het echt rot voor je !! fucked
                    Kastje van Lousticko
                    eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


                    Comment


                      #11
                      Re: toprot?? hoe nu verder

                      wist ik het maar.
                      dat hok heb ik voordat ik begon tot twee keer toe van top tot teen ontsmet met dettol.
                      ondanks dat kreeg ik na 3 weken groei al beesjes. op advies van de experts hiero verschillende middeltjes gehaald. leek iedere keer verholpen maar was helaas maar voor net aan een week. halverwege weer alles eruitgehaald en weer de dettol tevoorschijn gehaald. ( maar was denk ik al te laat )

                      hoe heb ik ze dan gekregen?? tja goede vraag het enige wat ik kan bedenken is de aanvoer van lucht wat van buiten komt maar ook daar zaten dubbele panty's omheen. ik zou het dus echt niet weten. plantjes komen vanuit zaad dus daar moet het ook niet aan legge

                      qua toprot tja me eigen schuld een beetje. was of nog in me 5de week bloei spuiten of heel het hok vol laten lopen met die verdomde thrips. heb gekozen voor gif en daar betaal ik nu de hoofdprijs voor.

                      en ja het is zeker fucked en om te ontploffen maar het is deze rit uitzitten en hopen dat ik er genoeg voor af haal tot januarie dan starten we weer gewoon opnieuw.

                      Comment


                        #12
                        Re: toprot?? hoe nu verder

                        jammer snijder

                        maar ja beter iets dan niets

                        vergeet niet je hok te ontsmetten anders heb je ze in jan. weer

                        su6 met knippen en drogen

                        gr

                        Comment


                          #13
                          Re: toprot?? hoe nu verder

                          je hok kweek je dan niet in een tent??
                          Kastje van Lousticko
                          eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


                          Comment


                            #14
                            Re: toprot?? hoe nu verder

                            Nee een gedeelte op zolder !!

                            Comment

                            Bezig...
                            X