Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wil nieuwe kast maken voor 900watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wil nieuwe kast maken voor 900watt

Korting op 420shop
    ey heb juiste nieuwe spaarlampen 2 x 200watt
    2 x 250watt
    900watt

200 watt

200watt groei.jpg200watt groei (1).jpg

250 watt

250 watt groei.jpg 250 watt groei (1).jpg

Re: wil nieuwe kast maken voor 900watt

Wat is je vraag?

Waarom geen hps met zoveel watts?

Comment

warmte mss? heeft geen afzuiging als ik mij niet vergis
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

je hebt al de lampen ..

nu nog iets om die lampen in op te hangen ..
        en dan nog iets om die lampophangdingen in op te hangen ..
        en dan nog een aantal dingen om op te hangen ..

ach je weet zelf wel wat je precies zoekt gezien de overload aan nuttige info die we van je kregen ..

Comment

ja srr ik ben dus van plan om een nieuwe kast te maken en heb nog geen afzuiging en omdat hps te warm wordt voor op de kamer die ik voor zien heb
          mijn vraag is nu wat de ideale maten van de kast zouden zijn voor 900watt

Comment

Voor 900 watt heb je altijd een afzuiging nodig.

Comment

Nou dit is een mooie test voor de "spaarlampen geven geen warmte" discussie.

Als je uitgaat van 80 lumen per watt dan zouden die lampen samen zo'n 72.000 lumen produceren. Dat zit dus tussen een 400W HPS en een 600W HPS in qua lichtopbrengst. Zou volgens de standaard regels dus goed moeten zijn voor een oppervlak van een vierkante meter.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

de 200watt lamp geeft 13000 lumens en de 250watt lamp geeft 19000 lumens dus alles samen zou een 75000lumens zijn kan ik dat gebruiken in een kast van 1vierkante meter met een afzuiging

Comment

Maar 900watt is het dan nog wel microkweek, hahaha?
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

denk wel

Comment

400W HPS is iets van 56000 lumen en dat is goed voor 0.8m2. 600W HPS geeft iets van 90.000 lumen en dat is goed voor 1.2m2. Die 75.0000 lumen zit daar midden tussen in.

Je hebt de lampen nou toch al, dus je kunt het best proberen. Laat ons even weten hoe heet dat wordt als je ze afzuiger niet aan zet

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ook spaarlampen worden warm hoor ik heb zelf een kapje geknutseld met 6 tornado's 4x 20w en 2x 23w me ruimte is 1,2x0,9x2.3.
                        Lamp uit 24 graden(ketel hangt hier) lamp aan 27,5 graden. Ik heb hier dan een passieve uitlaat naar het dak en daar een filter op gedouwd deze zuigt denk ik als een 150kuub af.
                        Ik heb nu alles gehad van lampen op led na. tl, tneon en spaarlampen werken prima voor de groei zijn wat trager als hps.
                        Voor de bloei zeg ik toch echt ckr hps je kan gewoon zien dat die lampen gemaakt zijn voor onze plantjes haha.
                        Ook kan je met de rest leuke resultaten halen maar het duur allemaal net wat langer naar mijn id

Ik zeg proberen maar afzuiging ga je echt nodig hebben en btw 1x1 is geen micro meer he en ckr niet met 900w
                        Last edited by psychedelic1988; 13 December 2013, 23:13.

Comment

oke zal zeker iets laten weten eerst mijn eerste kweek afmaken maar ben ga de nieuwe kast al maken zal fotos posten als de kast af is

Comment

Dus er komt helemaal geen bouwverslag ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dat weet ik nog niet of er een bouwverslag komt maar ik denk van wel

Comment

Bezig...
                              X