Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Music for the Lady's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Music for the Lady's

    Korting op 420shop
    Yowyow Beste Ganjafarmers,

    Hier is mijn idee: Ik dacht muziek op te zetten voor de dame's!! Heb namelijk gehoord dat ze daarop reageren. Iemand hier al leuke testjes mee gedaan? Kheb maar 1 tentje dus kan niet echt een controlegroep maken. Persoonlijk zou ik ze wat vette Reggae opzetten. Maar ik weet niet zeker of dat hun voorkeur is Mozart maakt baby's slim, dan zal het Bob Marley toch wel lukken om toppen dik te maken zeker? Hahah.

    Ik ben alvast heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!

    Peace & Unity,

    StirItUp.

    #2
    Re: Music for the Lady's

    Planten hebben geen oren of iets dat daarop lijkt he
    ze kunnen dus niets met geluid.

    Een wijnglas kun je breken door een box ernaast te zetten die een geluid geeft met precies dezelfde frequentie als de resonantie van dat wijnglas. Het wijnglas reageert dus op het geluid zonder dat het oren oid heeft.
    het zou dus kunnen dat je een geluid naast een plant kan zetten dat een goede invloed heeft op de bladeren van de plant.
    Er is een machine die gebruik maakt van deze techniek, deze machine zorgt ervoor dat de huidmondjes van de bladeren van planten wijder worden. Dit apparaat heet de Biowave.
    Last edited by Cookaap; 24 February 2014, 18:30.

    Comment


      #3
      Re: Music for the Lady's

      Aha, en wat mag zo'n spel dan wel kosten? Iets duurder als de cdspeler in mijn badkamer neem ik aan? Hahaha. Wel leuk om te weten! grtzz

      Comment


        #4
        Re: Music for the Lady's

        Er zijn wel wat studies gedaan naar het effect van muziek (geluidsgolven) bij planten . Professor Stefano Mancuso heeft meerde onderzoeken gedaan.

        Ook de italiaan Giancarlo Cignozzi heeft een wijngaard vol boxen waar hij Mozart door knalt 24/24 en boekt goede (betere...) resultaten .

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #5
          Re: Music for the Lady's

          Gewoon doen, ik zeg, dit werkt.
          Geen verklaring nodig, gewoon lekker op z'n zweefteef's.

          Wel af en toe een beetje Sweet Smoke en Pink Floyd tussen door.
          Geloof me, de dames zullen het op prijs stellen.

          Vergeet niet te praten daarbij, ze houden van koosnaampjes en zachte liefkozende woorden.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #6
            Re: Music for the Lady's

            Ben stiekem zelf ook nog wel opzoek naar een paar kleine speakertjes om in de tent te hangen.
            Deze dan op tijdklok een uur voor de lichten aangaan laat activeren.
            Deze ook weer voor het licht uitgaat wil laten deactiveren.

            Ben van mening dat persoonlijke interactie je plant ook beter laat groeien dan een vol geautomatiseerd systeem.
            Dieren reageren op muziek... waarom een plant niet? omdat hij geen oren heeft? Een vriend van me heeft ooit muziek moeten draaien op een zogenoemde ''Doven Disco''
            Dus oren zijn overbodig.

            Verder klopt het wat escargot zegt. liefkozend geeft een beter effect dan haatvolle woorden.
            Maar je kunt wel weer beter Hard rock draaien dan klassiek.

            Hoe dan ook kan het nooit geen kwaad, en tot nu toe heeft elk soort van geluid voordeel behaalt ten opzichte van geen geluid.

            Take the next vids with a grain of salt ofcourse

            Last edited by DenSchimmige; 24 February 2014, 21:11.
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              #7
              Re: Music for the Lady's

              Heheh niiiice, perfect wat ik wilde horen!! They gonna do the Reggay! Waarom hard rock trouwens? Kga ook is proberen met wat Dub, misschien skanken ze wel graag Alvast bedankt voor de reacties guys! Ik ga ze right away gaan betroetelen haha Is het trouwens beter als de muziek wat luider of zachtjes staat?

              Bless

              Comment


                #8
                Re: Music for the Lady's

                Ik ben blij dat je het doet.
                Het zijn niet alleen de planten die er van genieten.

                Jij ook en een gelukkige kweker, kweekt mooie planten.
                Gewoon vasthouden aan dat idee, het kan namelijk, nooit kwaad

                TIP; De muziek houd je op een volume, dat jij en jouw planten genieten, maar jouw buren niet.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #9
                  Re: Music for the Lady's

                  Bio wave (schijnt flink opbrengst te verhogen)

                  330 Hz zou goed zijn tijdens de ontkieming. Ook resultaat met 230 Hz and 305 Hz.
                  4960 Hz tijdens de groei.

                  If you can read een bisschen English : favoured_frequency_patent_charnoe_1977.pdf
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Music for the Lady's

                    Van 4960 hertz word je helemaal gek als je dat lang hoort.
                    Maar als je het wil proberen http://www.audionotch.com/app/tune/
                    Ik ben benieuwd naar de resultaten

                    Comment


                      #11
                      Re: Music for the Lady's

                      Omg 4960 is idd om stapelgek van te worden hahaha, in ieder geval thx voor de pdf QNQ zal ik zeker even doornemen!! Weet jij wat zo'n BioWave kost?

                      @ Escargot You've got it all right buddy: een gelukkige kweker, kweekt mooie planten.
                      Gewoon vasthouden aan dat idee, het kan namelijk, nooit kwaad


                      TIP; De muziek houd je op een volume, dat jij en jouw planten genieten, maar jouw buren niet.

                      Comment


                        #12
                        Re: Music for the Lady's

                        Dat weet ik.
                        Klik eens op dat woord in m'n vorige post

                        Geluid doet zeker dingen met planten.
                        Of het op ons niveau merkbaar is kan je je afvragen. Er zijn wel wat testen gedaan op grotere schaal.
                        Mgoed, een blije plant is een blije kweker, da's ook wat.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Music for the Lady's

                          Hmmm ik dacht wel al dat het zo iets zou zijn ik ga dan toch maar voor de boxen!! Heheh.

                          Comment


                            #14
                            Re: Music for the Lady's

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Mgoed, een blije plant is een blije kweker, da's ook wat.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #15
                              Re: Music for the Lady's

                              Yes I! Niks beters als wat Positive Vibrations Escargot Kben wat gitaar gaan spelen voor de lady's, they were shaking like braziliaanse samba danseressen hahah. Spijtig dat ik kabeltje kwijt ben om foto's van fotoapparaat op pc te zetten, anders had ik jullie voorgesteld haha

                              One Love

                              Comment

                              Bezig...
                              X