Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Scrog

Korting op 420shop
    Liefste ganjafarmers,

Ik heb een vraagje i.v.m het scroggen. Hier komt die: hoelang mag je je takken nog blijven buigen om je netje te vullen nadat je ze in 12/12 hebt gezet? Ze groeien dan nog 2 weken dus ik neem aan dat je eerder al moet stoppen met buigen zodat ze nog wat verticaal boven je net kunnen groeien... anders krijg je horizontale buds ofzo . Ik hoop met hart en ziel dat ik het bij mij niet gefucked heb xD.

GRTZ,

StirItUp!

Re: Scrog

Ik heb ook een vraagje, hier komt die, lees jij wel de kwekers hun topic's ....????
    Er staan hier nu toch al enige verslagjes van scroggen.
    Kijk eens bij Berry rider of bij gamm of bij ........
    Das wel een goeie die horizontale buds, hangt je lamp aan de zijkant mssn
    Zwier er eens een foto bij, dan kunnen de scroggers onder ons je van een deftig antwoord voorzien.
    Grtz
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Die grote bud moet ook horizontaal.
      Vanaf die hoofdtak(bud) groeien dan allemaal buds omhoog met de perfecte afmeting.

Je kunt ook eerder stoppen met scroggen, dan krijg je allemaal langere toppen, die niet in een zakje passen en wat meer onderling hoogteverschil.
      Daardoor ook wat meer verschil in belichting dus verschil in compactheid enz enz....

Hou je de topjes op identieke hoogte, kun je alles optimaal evenredig belichten.
      Of je nu met TL, spaarlampen of HPS kweekt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

20121027_200856.jpg dit was mn eerste "scrog" hier had ik veel langer door kunnen buigen..

Nu zet ik het boeltje op 12/12 zodra het eerste plukje het net raakt, en begin dan te buigen tot de onderste takjes ook boven het net uitkomen.. Hier kan je zo 2-3 weken mee bezig zijn.. dan onder het net dieven.. en knallen.. dan krijg je dus wat QNQ zegt.. allemaal dikke compacte topjes aan je hoofdtak.
        20131204_214519.jpg

succes ermee !
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

Comment

Ik ben bezig met mijn eerste scrog en zat met het zelfde vraag. Ook al heb ik veel verslagen gelezen en zowat alles wat ik kon vinden onder "scrog" met Google. De netto resultaat is dat ik ben doorgegaan 10 dagen lang na het overschakelen en dat was teveel. Mijn toppen hadden dan niet meer echt de tijd om een beetje te reken. Mijn cola's zullen niet zo grote worden als ik had gehoopt. Trouwen wat jij zei over horizontale buds is helemaal niet gek want dat heb ik nu ook.

Ik moet wel duidelijk vermelden dat ik bezig ben met een 80% indica strain die niet erg veel strekt.

Mijn conclusie is voor een Indica niet te lang door gaan na de 12/12 schakeling.

Comment

Thx voor de reacties,
            @ reiko, als het is om zo te doen man, reageer dan gewoon niet meer... daar ben ik helemaal niets mee. Keep your hate for yourself. Peace
            @ QNQ Dat de main cola horizontaal moet had ik door ik vroeg me gewoon af hoeveel tijd ze nog nodig hadden om wat te strekken, zoals drrishi het goed verstaan heeft.
            Ik heb nu een weekje staan buigen, ze groeien normaalgezien nog door tot de 28e, dus dat zal hopelijk wel volstaan om te strekken en geen horizontale buds te krijgen!!
            @ shivaman, kan ik nu nog dieven? ze staan een weekje in 12/12 maar nog geen zichtbare bloei. ik twijfelde om het te doen aangezien ik dacht dat het hun groei wat zou kunnen vertragen, en dat ze dan niet genoeg zouden strekken...

Alvast bedankt voor de antwoorden!!

Big Up Yourselves.

Comment

zonder zichtbare bloei valt er niet veel te dieven heh ...
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

Comment

Maar ik lees toch wel vaak dat je best niets meer van je plantjes haalt eens er zichtbare bloei is... onzin?

Comment

Hey stir itup, Ik heb totaal geen slechte bedoelingen met dit bericht ,jammer dat je dit zo opvat ...... een beetje humor mag wel zeker .....
                  Grtz
                  peace
                  Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Bezig...
                  X