Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widdow groeit, maar blijft zo klein

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

White widdow groeit, maar blijft zo klein

Korting op 420shop
    Hebben jullie mischien een idee waarom mijn 2 plantjes zo klein blijven?
    Ze hebben op de foto's 18 dagen groei gehad, staan in 12 liter potten en hebben al rootstimulator en wat groeivoeding gehad. Toch merk ik niets van een groeischeut ofzo.
    De bladeren zijn wel mooi groen en in de okseltjes heb ik ook best een mooie ontwikkeling.
    Het eerste wat me opviel tijdens de groei waren de heel korte internodes, daardoor heb ik pas getopt van de vijfde internode naar de derde internode omdat ik toppen van de vierde internode naar de derde te fragiel vond.
    De plantjes zijn, zoals de titel al aangeeft, twee White widdows van White Label Seeds.
    Hopelijk hebben jullie een idee, en graag ook jullie mening over wanneer over te gaan naar de bloei.....

plant 004.jpgplant 005.jpgplant 006.jpg
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Re: White widdow groeit, maar blijft zo klein

Ze zien er niet verkeerd uit hoor, wat voor verlichting gebruik je eigenlijk?
    Hoe meer licht hoe sneller ze groeien.

Comment

Als je ze topt staan ze ook een paar dagen stil in groei.
      Ik zie niks vreemds en ik weet niet wat je als licht gebruikt idd.

Alleen dat je ze erg laag getopt hebt voor een plant met zulk uitgesproken indica blad.
      Die gaan waarschijnlijk niet zo ver door groeien na omschakeling op 12/12.
      Maar dat is kristallenboltheorie heh, soms komt het smalle blad pas na de 7e node.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey kerels, bedankt voor de reactie, ik heb een 400 watter hangen.
        Voor de rest vraag ik me alleen nog af wanneer je best de bloeiperiode inschakelt, verschilt dit bij sativa en indica?
        Iemand nog een idee over de trage groei, of is dat net het verschil tussen Sativa en Indica...

Comment

white whidow op zich groeit wel vrij traag vindt ik. zal idd aan het indica liggen.
          je mag rekenen van nog eens het dubbele van hoogte eens op 12/12 gezet
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Tnx Thugs, die redenering ging ook al een tijdje door m'n hoofd, ze groeit nog door in de bloei...
            Ik ben ook nog maar een beginend kweker, vandaar de vraag.
            Ik zag alleen nog geen topvorming daarom de vraag ivm de omschakeling van lichturen.
            Als ik het goed begrijp kan ik nu al omschakelen naar de bloeiperiode....

Comment

dat kan je maar heel groot zal ze niet zijn vermoed ik

Comment

Tnx, ik ga nog een beetje zien...

Comment

het ideale is meestal laten groeien tot ze een centimeter of 30 zijn.
                  dan zijn ze uiteindelijk tussen de 60 en 70 cm eens de groei eruit is

Comment

Ik zou nog even wachten met omschakelen naar 12/12, ze mogen nog wel wat groter groeien eerst.
                    Ik weet niet wat voor soort aarde je gebruikt, als het een voorbemeste aarde is zou ik nu zeker nog geen voeding mee geven in verband met overbemesting, is het een lightmix, dan kun je ook beter nog even wachten, wortelstimulator kun je wel meegeven.
                    Misschien is het handig een overzichtsfoto er bij te plaatsen volgende keer, dat geeft een wat duidelijker beeld van de situatie.

Comment

hier heb je ook nog een topic van me met 2x WW staan.
                      ze blijven idd klein en groeien redelijk traag. de WW mag je verwachten tussen de 9 en 12 weken
                      succes
                      ..first time WW and still running..

Comment

Goed, ik hoef me dus geen zorgen te maken....
                        Dan ga ik nog een keertje kijken of ik de zijtakken nog een keer kan toppen, ze zijn nu 1 keer getopt op de hoofdtop en ik heb al vaker gelezen over het meermaals toppen van een plant, mischien niet echt nodig maar ik ben nu eenmaal zo nieuwsgierig.... en ik denk dat ze het wel kunnen hebben ook. We gaan het zien...

En Bosrand, de grond is een growmix van plagron, lamp hangt op 40 cm, en die overzichtfoto heb je straks nog tegoed van mij, als de lamp aan is en ik ze uit de tent kan halen zonder te stressen.

Laters...
                        Last edited by De Witte; 31 May 2014, 09:07.

Comment

Hier nog even een paar overzichtsfoto's van de plantjes.

Ze zijn inmiddels een tweede maal getopt, deze keer waren het de zijtakken, en ik heb hier en daar wat blad weg gehaald uit de top om meer licht op de jonge scheuten te kunnen laten vallen. Ik ga nog enkele dagen laten groeien en waarschijnlijk in het weekend de omschakeling maken naar 12/12...

White widdow 001.jpg White widdow 002.jpgWhite widdow 003.jpgWhite widdow 004.jpgWhite widdow 005.jpgWhite widdow 006.jpg

White widdow 007.jpg

Comment

Mag dicht...

Comment

Bezig...
                            X