beste medekwekers,
zit met een vraagje voor jullie,
sommige onder jullie zullen vast wel dit plantje al eens gezien hebben omdat het zo lang duurde voor ik bloei zag.
dit plantje heeft eerst een week onder led gegroeit daarna onder spaarlamp van 300w, dat was dan ook meteen op 12/12
na 5weken 12/12 hebben we nu eindelijk bloei.
waarbij ik eerst dacht dat het zeker een vrouwke ging zijn omdat het zo lang duurde bleek dus niet zo.
nu heb ik een mannelijke weedplant.
nu ik zou het stuifmeel ervan willen gebruiken om later zelf eens een zaadrun te doen.
nu vroeg ik mij af hoelang bloeit zo een man?
tegen wanneer kan ik het stuifmeel gaan verzamelen?
en hoe bewaar ik deze? heb al gelezen in de diepvries? klopt dit?
het soortje waar het om gaat.
Brazil Amazonia van world of seeds reguliere zaadjes.
even wat foto's
nog in de groeifase
DSCI0022.jpgDSCI0014.jpgDSCI0015.jpgDSCI0016.jpgDSCI0017.jpgDSCI0018.jpgDSCI0019.jpgDSCI0020.jpgDSCI0021.jpgDSCI0013.jpg
in bloei
bloei.jpgtussen de foto's zitten een week en half verschil dus echt veel is hij niet meer gegroeid.
hopen dat jullie mij kunnen helpen.
grtz
laters,
thugz
zit met een vraagje voor jullie,
sommige onder jullie zullen vast wel dit plantje al eens gezien hebben omdat het zo lang duurde voor ik bloei zag.
dit plantje heeft eerst een week onder led gegroeit daarna onder spaarlamp van 300w, dat was dan ook meteen op 12/12
na 5weken 12/12 hebben we nu eindelijk bloei.
waarbij ik eerst dacht dat het zeker een vrouwke ging zijn omdat het zo lang duurde bleek dus niet zo.
nu heb ik een mannelijke weedplant.
nu ik zou het stuifmeel ervan willen gebruiken om later zelf eens een zaadrun te doen.
nu vroeg ik mij af hoelang bloeit zo een man?
tegen wanneer kan ik het stuifmeel gaan verzamelen?
en hoe bewaar ik deze? heb al gelezen in de diepvries? klopt dit?
het soortje waar het om gaat.
Brazil Amazonia van world of seeds reguliere zaadjes.
even wat foto's
nog in de groeifase
DSCI0022.jpgDSCI0014.jpgDSCI0015.jpgDSCI0016.jpgDSCI0017.jpgDSCI0018.jpgDSCI0019.jpgDSCI0020.jpgDSCI0021.jpgDSCI0013.jpg
in bloei
bloei.jpgtussen de foto's zitten een week en half verschil dus echt veel is hij niet meer gegroeid.
hopen dat jullie mij kunnen helpen.
grtz
laters,
thugz
Comment