Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weinig trichomen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

weinig trichomen

Korting op 420shop
    Heb 2 planten maar eentje heeft weinig trichomen en heb ze hezelfde behandeld.Die met weinig trichomen staat een weekje achter op de andere.Die met veel trichomen is klaar in een week of twee denk ik.Trichomen zijn 50% doorschijnend en 50% wit en wel wat bruine haren.Alleen van de andere plant kan ik het niet goed zien.Heel weinig trichomen.Weinig bruine haren.Raar.Wat geeft dit naar het einde toe?Iemand ervaring daarmee
    weinig trichomen
    veel trichomen

Re: weinig trichomen

Je 1e plant is al flink vergeeld,te vergeeld welteverstaan
    terwijl je 2e plant beduidend groener is,
    wat dus inhouwd dat haar voeding veel beter is opgenomen en omgezet word.
    daarom is plant 2 een stuk flinker besneeuwd dan plant 1.

Comment

Die met weinig trichomen loopt iets langer achter als 1 week vandaar denk ik weinig nog.

Comment

Yep het is wat geel allemaal, gevolg van voedingstekort waarschijnlijk ?
        Pas op dat je ze (allebei) niet te vroeg oogst. Dat zou zonde zijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mijn vergrootglas ligt klaar.Een plantje heb ik verloren int het begint door teveel water.Voeding heb ik niet gegeven.Dit is mijn eerste kweek.Ik wou met eigen ogen zien wat een voedsel tekort is.Beide planten hebben geen voeding gegeven.Dus het verschilt van plant tot plant.Mijn eerste kweek is voor ervaring op tedoen.Die voedings tekort had ik al opgemerkt bij 1 plant toen de bladeren nog niet geel waren maar licht groen.Bij mijn volgende kweek ga ik op tijd voeding geven.Heeft er iemand een idee hoelang het nog gaat duren?

Comment

3/4 weken.

Comment

Bezig...
            X