Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enemy of the state

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enemy of the state

    Korting op 420shop
    Ben voornemens om binnenkort zaden van enemy of tthe state aan te schaffen.
    Kan iemand iets meer vertellen omtrent groei/bloei periode.
    Aarde kweek in 11 liters en canna voeding met 600W hps.
    Ben voornemens te toppen gezien de beperkte hoogte van max.1.80 incl. lamp
    Alvast bedankt !

    #2
    Re: Enemy of the state

    Because you make a phone call I blow up the building

    Comment


      #3
      Re: Enemy of the state

      Ik stel een serieuze vraag en wacht niet op onzin antwoorden

      Comment


        #4
        Re: Enemy of the state

        Jointje Draaien - > Stoned - > funny onzin StonieMalonie antwoorden. Als je daar niet tegen kan. Draai een joint en rook hem op [emoji1]

        Comment


          #5
          Re: Enemy of the state

          Al je antwoorden staan al meerdere malen uitgebreid genoemd in dit forum. Als jij nou een beetje zoekt en leest krijg je van ons volgende keer
          een langer antwoord.
          Last edited by Stemma; 24 August 2014, 10:36.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: Enemy of the state

            Check eens Paffy's topic die had em al eens ====> https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ht=enemy+state, je moe anders ook maar eens zoeken, zijn er messchien nog ... https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...php?do=process

            Grtz Hash
            Geniet nooit met mate !

            Comment


              #7
              Re: Enemy of the state

              Enemy of the states

              omdat je te dom bent om zelf te zoeken staat hierboven de link waar de info over die soort te vinden is.
              baby's moeten ook alles voorgekauwd krijgen
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Enemy of the state

                @stemma: heb al eerder gezocht maar niets bruikbaars kunnen vinden

                @angel777 Dommer dan jouw antwoord bestaat niet.....beetje laag nivo.

                Kunnen jullie niet lezen?
                Paffy heeft andere voedingslijn-20 liter potten-5 weken groei en z'n verslag zegt niets over de hoogte van de plant.

                Dus wanneer iemand een zinnig antwoord heeft op m'n vragen dan kan ik dat waarderen
                Onzin antwoorden graag achterwege laten.

                Comment


                  #9
                  Re: Enemy of the state

                  Je blaast nogal hoog van de toren sonja1 !
                  Als ik google met je vraag krijg ik een heleboel
                  antwoorden ook na pagina 1.

                  Lieverkoekjes worden niet gebakken.
                  Je komt nieuw op een forum, stelt je niet eens voor en verwacht dat iemand het precieze 100 % passende antwoord voor je heeft.

                  Zowel Hasharin als Angel hebben moeite voor je gedaan om een link
                  met informatie op te zoeken, dat is al meer moeite dan wat jezelf onderneemt. In hun links staat veel van de door jouw gevraagde antwoorden, een dank je wel was dus meer op zijn plaats geweest!

                  Kweken is het begeleiden van een natuurlijk proces, wat elke keer anders kan gaan omdat er veel factoren zijn die de ontwikkeling van een plant kunnen beinvloeden. Dit kunnen verschillende phenotypes van dezelfde strain zijn, hoeveelheid water die je geeft, beestjes, bladziekten,voedingsblokkades, onrijp zaad en nog veel meer !
                  Neem alle informatie tot je en laat alles even bezinken en lees dan nog een keer. Kweken leer je niet in een paar maanden en vereist veel geduld en energie wat niet echt tot jou basis kwaliteiten lijkt te behoren.

                  Laat anders je hofdames het zoek, leeswerk en je kweek voor je doen
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Re: Enemy of the state

                    Eh zeer juist geformeerd waarde collega stemma.
                    Kom op Sonja,dit is een zeer fijn forum,dat het op prijs stelt dat je eerst zelf eens moet gaan zoeken,en je kan niet verwachten dat als je dan een linkje krijgt,dat dat precies zo is als jij wilt kweken.Kom op een beetje zelfredzaamheid is wel op zn plaats en een [emoji106] voor de mensen,cq medekwekers die ook nog dingen voor je opgezocht hebben.
                    Eerst zelf een beetje zoeken,dan leer je ook nog wat,als je iets precies krijgt voorgekauwd dan is het alleen copieer gedrag,en geen leerproces.

                    Comment


                      #11
                      Re: Enemy of the state

                      Denk je nu echt dat ik nog niet gezocht had?
                      Al eerder heb ik aangegeven dat ik zinnige antwoorden kan waarderen..
                      Nergens staat beschreven aan welke hoogte je moet denken en of het zinvol is om te toppen.
                      Hoogte is voor mij belangrijke gezien het feit dat ik slechts 1.80 hoogte heb incl.lamp. Dit had ik al aangegeven.

                      Antwoorden als dat ik dom ben en op een baby lijk kunnen mij gestolen worden en betitel ik als zinloos en laag nivo.
                      Gewoon met elkaar omgaan dus....niets meer, niets minder.

                      Comment


                        #12
                        Re: Enemy of the state

                        Gij begint zelf met asociale reactie. Grappen in een forum worden niet eens meer gewaardeerd. Natuurlijk is een grap geen antwoord, de bedoeling is dat je erom moet lachen. Als jij dat niet kan, ook goed maar ga je dan niet als een trut gedragen. Zeker niet als je nog steeds serieus genomen wilt worden. Des ondanks zijn er nog steeds mensen die jou een antwoord geven, respect voor deze mensen. Gelukkig is iedereen ook anders, wat het ook zo leuk maakt op een forum. Discussie groep soms ook genoemd. En zoals jij notabene zelf zegt: Gewoon met elkaar omgaan dus....

                        Comment


                          #13
                          Re: Enemy of the state

                          Precies, had je al ergens gelezen dat de 600 w hps lamp minstens 60 cm van je planten af moet hangen.

                          Had je gelezen bij de breeder superstrains vh hypro dat de plant 1,50 m hoog kan worden.

                          Had je ook gelezen in link van hasharin in bericht 54 dat hier getopt is.

                          Nu moet je je antwoord wel kunnen bedenken lijkt mij.

                          Wordt je plant ondanks het toppen toch nog te hoog is voorzichtig knakken mettertijd ook een oplossing.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: Enemy of the state

                            jij hebt weinig tot niks gezocht sonja1
                            het enige wat je laat zien is ; IK WIL...

                            ik ben 25 jaar geleden zonder internet begonnen
                            ik moest alle info zelf opzoeken in boeken en tijdschriften
                            dat kostte veel meer tijd als het hedendaagse gemak van internet
                            en dan kom jij beweren dat je gezocht hebt????
                            hoelang heeft dat zoeken geduurd?
                            1 x google en je vond geen antwoord en je was klaar met zoeken waarschijnlijk.
                            en dan beginnen te janken als 'n baby als ze niet het juiste antwoord meteen krijgt!
                            noem jij dat volwassen gedrag?

                            buiten dat: als je basis kennis op orde was geweest zou je begrippen als scroggen en/of knakken kunt gebruiken voor planten die te groot worden om in de hoogte te laten groeien
                            de rest kan niemand 'n zinnig antwoord op geven waarschijnlijk want iedere kweek is anders.
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: Enemy of the state

                              @stemma; Lezen...buiten wordt de plant 1.50
                              600W lamp kan ook op 40-50cm
                              bericht hasharin waar je naar verwijst; hier staat de plant in 20ltr en pas na 5 weken toppen...
                              en knakken na week 5 bloei is ook niet slim i.v.m. stress
                              Jouw antwoorden kan ik dus niets mee

                              @angel77; aan mijn basis kennis hoef je niet te twijfelen, aan jouw verstandelijk communicatief vermogen twijfel ik wel..

                              verdere zinnige reacties wacht ik rustig af.

                              Comment

                              Bezig...
                              X