Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten Verplaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Planten Verplaatsen

Korting op 420shop
    Hoi allemaal.

Ik lees overal een hoop over planten stress en licht, nu het volgende :

Op een plek staan plantjes en die gaan bijna naar 12-12 (staan nu van 20:00 tot 14:00 in de sunshine), ik heb de twee sterkste uitgezocht en die wil ik als moederplant gaan wegzetten binnenshuis.
    Ik wil die alleen een op een ander tijdschema zetten, namelijk 06:00 - 24:00. Hoe kan ik dit het slimste doen zonder dat de planten in de war en stress geraken.

Alvast bedankt

Re: Planten Verplaatsen

Ik ben hier toevalig ook mee bezig. Ik doe nu ik nog in de groei zit de klok elke dag een uurtje verzetten.

In de bloei kan je dit natuurlijk niet doen. En wat ik mij heb laten vertellen en gelezen heb ken je ze dan het beste gewoon wat langer laten slapen.

In ieder geval in de bloei nooit langer als 12uur in het licht laten staan.

Maar hang me er niet aan op!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Thanx!, moving ik progress, iets langer slapen is dus geen probleem, mooi!

Comment

Iets langer licht is ook geen probleem , sluit de groei fase gewoon af met 12/12 na een dagje zon ! ( buiten planten afbloeien )
        Ik geef de voorkeur aan meer licht , groeien ze door ! meer opbrengst , donker staat alles stil , knallen met die planten !

Als de lamp uit is , vreten ze ook niet , met lamp aan wel , en nemen ze voeding op , voer ook direct pk 13/14 , ff een zetje !

Mooi kastje , netjes , veel suc6 met je aanstaande kweek !

grtz Budha

Comment

Bezig...
        X