Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten voorkweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten voorkweken

    Korting op 420shop
    Hee,

    Kan je buiten voorkweken? Bijvoorbeeld in de zomer. En dan afbloeien in de tent? Dit leek mij een leuk idee omdat je dan sterke planten hebt die denk ik goed geven.

    #2
    Re: buiten voorkweken

    Yep, en beestjes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: buiten voorkweken

      of een kas +lamp, maar dan zien ze van ver dat licht branden, of dan nog beter in de dag-uren bijlichten
      je moet die krengen dan ook wel laag houden als ze in je tent komen

      Comment


        #4
        Re: buiten voorkweken

        Is het dan niet erg voor de temperatuurverschillen dat je ze van buiten naar binnen haalt?

        Comment


          #5
          Re: buiten voorkweken

          Je kan ook stekken maken van je groeiende planten en die dan binnen voort kweken. Is ook een manier.

          Comment


            #6
            Re: buiten voorkweken

            Je bedoelt dan stekken van de planten buiten? Ik kan stekken bij iemand gratis krijgen (kennis van kennis), maar heb ze nog niet gezien. Maar het leek me leuk buiten voor te kweken omdat ik gehoord heb dat je dan hele sterke planten krijgt.

            Comment


              #7
              Re: buiten voorkweken

              Ergens wel logisch ook toch ?
              Als je in april begint, en je gaat begin sept naar binnen verhuizen, heeft ze 5 maanden groei gehad.
              Als je binnen 5 maanden groei geeft krijg je ook sterke planten.

              Maarre..onderschat de beestjes niet.
              Er hoeft er maar 1 mee te komen, en je hebt binnen 4 weken een uitbraak.
              Stekken pakken van een buitenplant is dan handiger, die knip je, en je loopt meteen door naar de emmer met Masai/Neemolie/PVP/ofzo en doopt ze op 2 cm na onder. (ik roer meestal een minuutje)
              Herhaal dat na 7 en 15 dagen en dan kun je vrij zeker zijn dat je geen asielzoekers meer hebt.
              (* Deze methode is bij stekken altijd aangeraden, zeker als je ze koopt/krijgt)

              Met een buitenplant van een meter is dat een beetje moeilijk eh...
              Dan moet je het bad vol laten lopen. Kun je er daarna zelf ook even in.
              Last edited by QnQ; 13 November 2014, 16:15.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: buiten voorkweken

                Denk dat het inderdaad niet veel uitmaakt gezien de grote waarmee je ze uiteindelijk in je tent gaat prakken.

                Verder zit er ook niet echt veel voordeel aan lijkt mij, alleen een berg mogelijke nadelen.

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Dan moet je het bad vol laten lopen. Kun je er daarna zelf ook even in.
                Hahaha weet je in ieder geval wel zeker dat je echt helemaal beestjes vrij bezig bent.

                Comment


                  #9
                  Re: buiten voorkweken

                  Ja, hebbie een one night stand gehad en die blijkt niet zo schoon geweest te zijn is dat wel een goede oplossing :p.

                  Comment


                    #10
                    Re: buiten voorkweken

                    Gewoon zorgen dat je geen beestjes mee naar binnen neemt , buitenwiet afbloeien geeft een hoge opbrengst en is aantrekkelijk , die lamp brand buiten gratis
                    en je kan 2 keer afbloeien in 1 zomer !

                    INLEZEN van kweekverslagen is wel een must !

                    Comment


                      #11
                      Re: buiten voorkweken

                      Ja idd! Misschien probeer ik het wel gewoon! Verslagen lezen doe ik!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Zijn er al verslagen waarbij dit gedaan is?

                      Comment


                        #12
                        Re: buiten voorkweken

                        Ja maar meer omdat anders alles oprot ,soms met succes soms met spint en beesten
                        Maar waarom dan niet voorgroeien in huis en afbloeien buiten
                        Een veel sterkere lamp als de zon vind je niet .
                        Alleen al stel de plant word een reus
                        Ben je je hele ruimte aan 1 plant kwijt terwijl met voorgroeien kun je tientallen opkweken

                        Comment


                          #13
                          Re: buiten voorkweken

                          Het kan allemaal. Maar of het veel zin heeft?

                          Comment


                            #14
                            Re: buiten voorkweken

                            Normaal is het binnen voor/op kweken

                            Comment


                              #15
                              Re: buiten voorkweken

                              Maar als je buiten voor kleine soortjes gaat en hem klein houdt. Een aantal dan in je tent proppen. Denk dat je dan wel veel takken hebt.

                              Comment

                              Bezig...
                              X