Hallo medekwekers, Ik kweek nu al een tijdje op aarde, maar ben me meer gaan verdiepen in de hydro kweek en dit fascineert me heel erg. Nu ben ik benieuwd wat jullie van dit systeem vinden http://www.degrowshop.eu/kweeksystem.../flow-grow-90/ of de 120. Graag je mening als je ervaring hebt met dit systeem. Tips zijn ook welkom. Ik lees veel maar Hoe meer hoe beter. Leer ik alleen maar van.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iemand bekend met de hydro flow en grow systemen?
Collapse
X
-
Re: Iemand bekend met de hydro flow en grow systemen?
Ik ben zelf vorig jaar overgestapt op hydro. Al is dat een DWC systeem en geen aeroponics. Vind het heerlijk werken.
Met DWC ben je met een bak en een luchtpomp al klaar, maar ik wilde vervolgens toch gaan voor een systeem met meerdere bakken maken. Nou ben ik niet zo snel (heb niet zo'n haast ook), maar ik ben nog best een tijd bezig geweest om alle onderdelen te vinden. Heb het nog steeds niet draaien. Al denk ik steeds dat ik er bijna ben
Rumoerig is het inderdaad wel en je hebt ook altijd de kans dat er wat gaat lekken, schimmel in de bak en dat soort ellende.
Ik had (achteraf bezien) wellicht beter voor een eb en vloed systeem kunnen gaan, maar ik zag die hydro systemen op de Amerikaanse forums en het leek me gewoon mooi om zoiets te gebruiken.
Comment
-
Re: Iemand bekend met de hydro flow en grow systemen?
De deep water culture sprak mij ook erg aan ja. En het is inderdaad veel knutsel werk. Voor 1 plant valt het mee maar om 12 systemen te maken ben je al gauw weer verder. Vandaar dat ik ook naar complete systemen kijk.
Alle tips zijn evengoed welkom over welk systeem dan ook
Comment
Comment