.....
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vrouwelijk zaad STS Silver Nitrate and Sodium Thiosulfate
Collapse
X
-
Re: vrouwelijk zaad STS Silver Nitrate and Sodium Thiosulfate
Waarom? Als je moet leven van een uitkering en bij je ouders 1 plant mag zetten dan lijkt mij dit niet de ideale situatie om je met zo'n zaken bezig te houden. Zeker niet als je voor het gerecht moet verschijnen binnenkort. Ik zou me effe low profile houden.
Kweekt er hier uberhaupt iemand vrouwelijk zaad? Gekende zaadbanken met een iets hoger budget als het uwe hebben moeilijkheden met vrouwelijk zaad te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View PostWaarom? Als je moet leven van een uitkering en bij je ouders 1 plant mag zetten dan lijkt mij dit niet de ideale situatie om je met zo'n zaken bezig te houden. Zeker niet als je voor het gerecht moet verschijnen binnenkort. Ik zou me effe low profile houden.
Kweekt er hier uberhaupt iemand vrouwelijk zaad? Gekende zaadbanken met een iets hoger budget als het uwe hebben moeilijkheden met vrouwelijk zaad te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan667 View Postik ga geen 90 cent voor een zaadje betalen zeker niet als ze gratis aan de plant groeien
en dit is voor een in het bos kweek.
Hoeveel zaden wil je straks in het bos zaaien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan667 View Postik ga geen 90 cent voor een zaadje betalen zeker niet als ze gratis aan de plant groeien
en dit is voor een in het bos kweek.
Comment
Comment