Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroeg tijdig oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vroeg tijdig oogsten

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik heb een vervelende situatie, ik moet vanaf morgen ongepland een week weg. Dit kan ik niet omzeilen en heb niemand die voor ze kan zorgen. Het zijn 2x northerlights automatic van rqs. Ik ben HEEL stom vergeten de eerste bloei dag op te schrijven. Is het echt een no go om ze nu te oogsten of zal dat meevallen? Wou graag even wat meningen horen. Alvast bedankt!

    Greetz
    Kobauploadfromtaptalk1434566561125.jpguploadfromtaptalk1434566591767.jpguploadfromtaptalk1434566627836.jpguploadfromtaptalk1434566668990.jpguploadfromtaptalk1434566702668.jpguploadfromtaptalk1434566758159.jpg

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

    #2
    Re: Vroeg tijdig oogsten

    Oorspronkelijk geplaatst door Koba View Post
    Beste forumleden,

    Ik heb een vervelende situatie, ik moet vanaf morgen ongepland een week weg. Dit kan ik niet omzeilen en heb niemand die voor ze kan zorgen. Het zijn 2x northerlights automatic van rqs. Ik ben HEEL stom vergeten de eerste bloei dag op te schrijven. Is het echt een no go om ze nu te oogsten of zal dat meevallen? Wou graag even wat meningen horen. Alvast bedankt!

    Greetz
    Koba[ATTACH]267011[/ATTACH][ATTACH]267012[/ATTACH][ATTACH]267013[/ATTACH][ATTACH]267014[/ATTACH][ATTACH]267015[/ATTACH][ATTACH]267016[/ATTACH]

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk
    uploadfromtaptalk1434566889798.jpguploadfromtaptalk1434566922830.jpg

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Vroeg tijdig oogsten

      Laat ze gewoon een weekje buiten staan en laat haar daar dan staan. Nu oogsten wordt niks vermoed ik
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: Vroeg tijdig oogsten

        Niets is veel gezegd he thugz, er zitten toch aardige toppen op

        Heb je de trichomen al bekeken?

        Comment


          #5
          Re: Vroeg tijdig oogsten

          Microscoop komt ergens begin volgende week binnen! Maar ze kunnen sowieso nog wel even, Buiten zetten is een goed plan idd! Mijn dakterrasje heeft van 9:30 tot 14:30 zon... maar zie dat de weersvoorspellingen er niet heel best uitzien dus zullen iig genoeg water krijgen als ik weg ben. Thanx voor jullie reacties!

          Greetz
          Koba

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Vroeg tijdig oogsten

            Die kun je wel oogsten gok ik.
            Hang ze dan wel in een grote ruimte en niet in een klein kastje ofzo.
            Omdat je een week afwezig bent dus verder niets kunt controleren.
            Een plant met zulke dikke toppen zou ik sowieso niet onbeheerd een week buiten zetten vanwege de kans op toprot.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Vroeg tijdig oogsten

              Dank jullie wel voor de tips! Idd die toprot was ik even vergeten.. dat risico ga ik niet nemen en ze vanavond maar omhakken! Aangezien de weersvoorspellingen ook niet erg positief zijn, Nu maar hopen dat de wiet een beetje potentie heeft!

              Greetz
              Koba

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

              Comment

              Bezig...
              X