Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Al een aantal keer gezet. Eerste 2 rondes gingen goed, de derde keer had ik een tent vol herma's. Wel afgebloeid en amper zaden gevonden door het wat te manipuleren. Maar een fijne reis was het niet. Nuja, ik ben en blijf fan van de killing fields.
Je zit wel op het verkeerde forum. De kweekverslagen staan bij de buren van wf.
Staat allemaal in mijn kweekverslag. Er waren zaden, maar enkel op 1 plant en niet meer dan een 20-30 stuks. De twee ergste gevallen moesten er sowieso uit. Beter voorkomen dan genezen... En ik herhaal mezelf, maar sweet seeds. Verder is het zelf proberen. Zet verschillende soorten dan heb je minder kans dat je heel de tent moet leeg halen. Wil je minder kans op herma, kweek dan regulier ipv feminised.
Ik heb al een kweekje of 4 erop zitten met alleen maar sannie seeds. Altijd tevreden over geweest. Maar ik ken ook geen andere eerlijk gezegd dus kan ik niet vergelijken.
Mijn volgende kweek wordt een herijuana van Sannie. Ik heb persoonlijk nog geen herma's gehad.
Ik ben nog nooit herms tegen gekomen. Heb nu 5x binnen en tig x buiten gedaan. Maar resultaat was dat ik altijd verschillende planten had van dezelfde soort (lange dunne en kleine dikke planten) Dus, reguliere zetten en dan in bloei de mannelijke eruit rukken is jouw advies? Natuurlijk testen is weten. Maar ik ga liever op een goed advies van een (betrouwbare) link af dan jaren zelf kloten en de helft vj tijd stroom weggooien en delen van je planten.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hoeveel had jij er staan? En welke?
Sweet seeds,... ok ff googlen!
Black Jack ziet er wel goed uit. Jammer dat er niet bij staat of het een F2 of F6 soort is
Boeit dat? Mij in ieder geval niet. Het is een soort die gemakkelijk te kweken is en ok qua opbrengst. Met zaden ga je altijd verschillen zien. Als je onderling geen verschillen wil zien dan kweek je een moeder en werk je met stekken. Veel verschil heb ik onderling nog niet gemerkt, als ik 3 verschillende sweet seeds soorten zet dan heb ik halverwege de bloei geen naamkaartjes meer nodig.
Zelfde vraag als hier boven. Boeit dat? Die cijfers die daar bij staan zijn zo relatief. Indica/sativa is het enige waar ik naar kijk. Dat ik die probeer samen te zetten zodat ze ong dezelfde hoogte houden. Ik had vorig jaar jackberries staan en die hebben 10 tot 11 weken gebloeid. Staat ook 7/8 opt pakje. Elke soort is tegenwoordig wel een kruising en dan is het normaal dat je verschillende pheno's hebt. Ik zie geen probleem eigenlijk.
Nou, ik heb ze staan die 75% klaar zijn en een paar 25% ik vind dat nogal veel verschil. En omdat ik het liefst alles in 1x doe knippen wordt dit in fases. Dus jij kijkt naar % indica/sativa mix en dan? Wat is voor jou de doorslaggevende combi?
Comment