Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stroomuitval = probleem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stroomuitval = probleem?

    Korting op 420shop
    Toen ik juist thuis kwam bleek dat de stroom was uitgevallen in het huis. Bleek dat deze al uit was van 8u deze morgen.
    Waarop ik deze terug aan heb gezet, na een kwartier kwam ik tot het besef dat mijn lamp in mijn aan was.
    Dit heeft als gevolg dat mijn planten een lichtcyclus hebben gehad van 6 uur donker, 14 uur licht, 7uur donker en dan weer 15 minuten licht.
    Gelukkig zijn mijn planten nog in de groeifase.
    Maar ik vroeg mij af of dit tot problemen kan leiden?
    Zoja, wat er aan te doen?

    #2
    Re: stroomuitval = probleem?

    De donkeruren zijn belangrijk.. lichturen maken niks uit. gewoon normaal doordraaien en de dames komen wel bij. voor groei 18/6 maar nah een paar dagen kan je al naar 12/12 oid
    K-007
    Kishan's kijkdoosje

    Comment


      #3
      Re: stroomuitval = probleem?

      Weet je wat de oorzaak van je stroomuitval was ?
      *Is er een stop gesprongen en waarom!
      * is je aardlekschakelaar er uitgegaan en waarom!
      De stroom gaat niet zomaar vanzelf uit als je de oorzaak weet kan je het voorkomen.
      Last edited by Nonsense; 14 January 2016, 22:42.

      Comment


        #4
        Re: stroomuitval = probleem?

        ja, ze waren blijkbaar aan het werken in de straat. Dus niets ernstig, dus dit zou normaal geen probleem mogen zijn voor de baby's?

        Comment


          #5
          Re: stroomuitval = probleem?

          Ja, normaal, maar wat is normaal ?
          Er bestaat ook een kans dat ze nu allemaal hermafrodiet worden, of dat ze zich doodgeschrokken zijn, maar wat is de kans, en wat kun je er aan doen ?
          Nou, de kans is niet zo groot omdat het nu 1x gebeurd is. Maar je kunt het niet uitsluiten, als het morgen weer gebeurt wordt de kans al groter. Het is een optelsom.

          Je kunt er verder niks aan doen, want je weet nog niet wat het gevolg is.
          Ja, grote zonnepanelen op je dak zetten, of een dieselaggregaat op 't balkon zodat je niet afhankelijk van het net bent, maar da's misschien wat vergezocht.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: stroomuitval = probleem?

            Ik heb tijdens groei en bloei een stroomstoring gehad van max 4 uur. Had een paar balletjes maar die hadden er anders ook misschien gezeten.

            Vlgs. mij gaat de plant tot bloei met 12 uren donkerte aaneengesloten.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            Bezig...
            X