Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 dagen bloei terug zetten naar groei ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

6 dagen bloei terug zetten naar groei ?

Korting op 420shop
    Hoi ik heb een vraagje ik ben ongelofelijk stom geweest ik heb 6 dagen geleden mijn nieuwe stekjes in de aarde gezet lampen enz nu ben ik alleen een klein belangrijk dingetje vergeten [emoji35][emoji36] m'n lampen stonden nog op 12/12 en kom er nu net pas achter
    De stekken beginnen nu sinds gister tekenen te geven van aanslaan zegmaar dat ze het gaan doen kan ik nu de klok nog op 18/6 zetten of is het nu gedoemd te mislukken en moet ik nieuwe stekken gaan halen ik hoop t niet maar ben wel driftig aan het lezen maar kom geen soort gelijke situatie tegen dus ik hoop dat iemand mij kan helpen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: 6 dagen bloei terug zetten naar groei ?

Oei. Dat is inderdaad een puntje. Heb Je al gezocht onder reveggen??? Daar leent jou situatie Zich uitstekend voor. Je kan de klok terug draaien (was eigenlijk afgelopen zaterdag al ) naar 18/6. Maar dat brengt nogal wat teweeg. En misschien heb je geluk dat ze gewoon door blijven groeien. Suc6. Gr JB
    Keep em green

Comment

Reveggen is nog iets anders. Je hebt ze nu net bloeihormoon laten aanmaken. Ga je terug naar 18/6 dan verstoor je heel die cyclus. Bij reveggen zit die al op het einde van die cyclus. Das minder erg. Je gaat sowieso twee weken verliezen en je loopt het risico op herma. Een serieus groot risico op herma want lichtstress is iets waar ze het slechts tegen kunnen. Dus beste raad die ik je kan geven is nieuw stekken halen.

Comment

Bedankt ik was er al bang voor maar had toch een beetje hoop dat ik ze niet weg hoefde te gooien maar ja beter nu als over 8 weken spijt

Comment

Das het risico he. Ben je veel erger af. Je kan ze eerst bijhouden he, zolang er plaats is. En dan hou je voor de fun eentje en dan ben je content als je die herma ziet uitdraaien.

Comment

Hahaha ja dat kan ik wel doen dan hoi ik er gewoon 1 dan kan ik goed het verschil zien als er wat gebeurt bedankt he allemaal [emoji1303]

Comment

Bezig...
            X