Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?
Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
-P
Gaat de zon of lamp daar dan harder van branden?
hahaha, dat zelfde kwam in mij op toen ik het las dat het goed was dat te doen. Geloof er zelf ook geen bal van.
@gardenerr
In boeken staat zoveel wat niet klopt, bijna dezelfde onzin als de bloeitijd die de producent vermeld
Gewoon lekker ervaringen lezen hier op het forum en zelf een beetje de plant leren kennen, zoals ze mij hier ook meerdere malen vertellen.
Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee
Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?
Oorspronkelijk geplaatst door kweekvijverView Post
hahaha, dat zelfde kwam in mij op toen ik het las dat het goed was dat te doen. Geloof er zelf ook geen bal van.
@gardenerr
In boeken staat zoveel wat niet klopt, bijna dezelfde onzin als de bloeitijd die de producent vermeld
Gewoon lekker ervaringen lezen hier op het forum en zelf een beetje de plant leren kennen, zoals ze mij hier ook meerdere malen vertellen.
Comment