Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubbels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubbels

    Korting op 420shop
    Heeft iemand hier antwoord op svp svp
    Ik wil na 5 dagen 18/6 naar 12 12 gaan maar hoe zit het dan met toppen en super cropping
    Wortel voeding blijf ik aanhouden tot week 3 dan bloei kan ik nog toppen en supper cropping en haal ik de 8 weken nog of duurt het langer ivbm 12 12

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

    #2
    Re: Bubbels

    Als je topics blijft plaatsen in het verkeerde board (binnenkweek info) zal je niet snel antwoord krijgen
    Heb hem verplaatst.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Bubbels

      Hey bedankt maar waar moet ik hem voortaan in zetten

      Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Bubbels

          Beste lr2 bedankt voor je goeie uitleg !! Maar hoor wel vaker dat mensen paar dagjes doen groeien en dan 12 12 ?! Maar wat hun niet doen is toppen super............... lst hst noem maar op .ze geven nog wel wortel en groei voeding en gaan pas bloei voeding geven als je het geslacht ziet . De stroom kosten zijn veel lager dan 4 weken 18/6
          Dat is eigelijk de reden dat ik het zo zou willen doen

          Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Bubbels

            En snap dat het nog steeds 4 weken duurt voor die gaat bloeien op 12 /12.
            Het gaat mij meer om het feit dat ik stroom naar beneden wil hallen maar wel toppen en nog in 8 weken klaar zijn . Mag uitloop van paar dagen maar geen 12 weken.????

            Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Bubbels

              Na 4 dagen 12/12 en dan ook nog toppen en in 8 weken klaar zijn gaat niet lukken.
              Simple as that.

              Als je met een zaadje begint en je kweekt onder goed licht mag je op z'n snelst wel op een maand of vier rekenen voor de toppen droog zijn.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Bubbels

                Zo daar gaat tijd in zitten! en als we het op de normale manier doen 4 weken 18/6 en 4 weken 12/1 2 met toppen super crop haal je dan wel de 8 weken wat aangegeven is ? Of als je al deze technieken toepast ben je altijd meer als 8 weken bezig ?

                Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Bubbels

                  het kan aan mij liggen , maar volgens mij begrijp je het niet goed !!

                  groei minimum 3 weekjes , omschakelen tot bloei , nog is 2 weekjes , dat zijn dus de eerste 2 weekjes 12/12 !! daarna begin je pas echte bloei te rekenen ( dat is dus nog eens minimum 8 weekjes 12/12 !!

                  dus als je alles optelt , dan weet je hoe lang het minimum duurt voor een plantje dat minimum 8 weekjes bloei nodig heeft !! er zijn geen soortjes die je minder lang moet afbloeien !! enkel soortjes die langer moeten staan

                  hoop dat dit duidelijk is , en veel geluk met je run , tevens als je der geen tijd wil voor spenderen , mja dan zal je je wiet moeten kopen

                  kweken doe je niet op 1 week

                  gl en hf
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #10
                    Re: Bubbels

                    Hahhaha thanks k1 duidelijk zat 😆😆

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

                    Comment

                    Bezig...
                    X