Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led kweek via ledcan?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led kweek via ledcan?

    Korting op 420shop
    www.ledwietlamp.nl (ik hoop dat vernoemen naar site's mag)

    Hier verkopen ze een veel beloofde ledbar tegen een aardige prijs, echter kan ik nergens verslagen of revieuws vinden van dit product...

    Voor mij wel een MUST voor ik zo diep in de buidel ga tasten!

    Iemand deze lamp in gebruik of ervaring met deze ledbar?

    #2
    Re: Led kweek via ledcan?

    Verplaatst naar; Vragen binnenwiet kweken

    Er is hier helaas nog weinig gekweekt met LED, zowel de HPS 250 watt, 400watt en 600 watt doen het erg goed hier. Maar er zullen vast mensen zijn die jou een antwoord kunnen geven.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Led kweek via ledcan?

      Ledcan lijkt in ieder geval eerlijk. In tegenstelling tot veel andere verkopers geven ze netjes aan dat het met leds alleen niet lukt en dat er andere lichtbronnen moeten worden toegevoegd. Surf eens op dit forum rond. Ledpower pakt de ledkweek serieus op met 4 ledbars of schotels. Ik zou zelf gaan voor de 400 watt HPS. Dan speel je op zeker. Als je ooit besluit om op leds over te stappen kun je je HPS altijd nog gebruiken om een breder spectrum te behalen, omdat leds monochromatisch licht geven.
      Succes

      Xtreme

      Comment


        #4
        Re: Led kweek via ledcan?

        hallo Max
        je moet doen wat voor jou het beste is.
        Gzz

        Comment


          #5
          Re: Led kweek via ledcan?

          High power 150W
          8:1 rood 660Nm/465Nm
          Uitstekend voor bloei
          High power 3W ledjes
          3-10 cm boven plant

          dit is idd wel goed voor de bloei ja ik persoonlijk zou het een goede optie vinden

          maar wie ben ik

          aleen zou ik ze er geen 3tot10 cm boven hangen maar eerder 20tot30 cm
          er er moet bij 1 z'n ledlamp 1 spaarlamp bij in

          Comment


            #6
            Re: Led kweek via ledcan?

            hallo

            ik ben zelf super silver haze aan het kweken.
            ik ben zelf zeer positief over de let lampen ik heb een let bar van growligt (rood en blauwe led's)
            men platen hebben zins een week echte toppen en ze zijn nu echt groot voor een top van maar een week de planten zij gezond. het werkt echt goed vind ik.
            het heeft natuurlijk veel voordelen. zoals minder stroom valt minder snel op bij de politie en in je portemenee en zitten koel vinnen in ik heb er zelf 6 kleinen koelvinnen in zitten en je planten kunnen dichter op je plant goeien om dat ze niet heet worden
            maar niet te dicht op
            wat ledpower zecht is goed.
            je krijg in iedergeval wel goeie wiet er uit.

            de mesten zeggen dat het allen goed is voor de groei maar dat maakt niet uit bloeie doen nu die platen als een ketter dus ik ben in iedergeval tevreden.

            Comment

            Bezig...
            X