Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaper's hydro avontuur
Collapse
X
-
Om voor te groeien zijn ze meer dan goed genoeg. had er in de tijd eens een aantal gekocht. En waarom zou ik ze weggooien? mocht ik geen gehad hebben zou ik ook voor citizen gegaan zijn of zelfs quantum boards.
Trouwens ik bedenk me net, ik groeide voor met TL en LED! Mijn 2de licht die erbij hing was een cheapo daglight led hehehe
Ben benieuwd naar je setup. Laat maar komen dat verslag.
Comment
-
Een kleine update, want valentijn ofzo...
Ze hebben gisteren een 30ml XL meegekregen en dit deed hen blijkbaar deugd.
De bloei is nu ook daadwerkelijk bij alle plantjes vastgesteld. Het net is zogoed als dicht. Zelfs bij de halve OG.
De achterkomer moneymaker begint ook goed te groeien.
De rest mag stoppen met groeien, want ik begin plaatstekort te krijgen en begin ook het binden een beetje beu te worden
Maar onder led is dit een stuk aangenamer dan onder hps. Ik dim ze een beetje voor ik bind.
De bladeren onder de Full spectrum zijn ook merkelijk donker dan diegene onder 3500K.
image001.jpgimage002.jpg
Hallo, wortels
image004.jpg
Wat is water geven toch lastig
image003.jpg
Attached Files
Comment
-
Dat is de full spectrum led in het midden. 50W full spectrum van de chinees Een oude pc koeler, paar oude voedingen en klaar. Koste me bijna niets omdat ik alles liggen had en ik miste toch wel iets in de midden met maar 4 cob's.
Ik moet zeggen dat ik er tevreden over ben, de plantjes in het midden zijn een stuk donkerder en zien er precies net iets beter uit.
Het loopt goed, enigste aan hydro is dat je niet zoveel te doen hebt. Het water geven is automatisch. Verversen is maar een keer om de twee weken. Om de 2 dagen een emmer water erbij en af en toe ph meten is het enigste dat ik nog aan onderhoud heb.
Wel relaxed
- Likes 1
Comment
-
Die zijn een uitbraak aan het forceren Ze zitten werkelijk overal door.
Wat een verschil in 4 dagen!
image_284932.jpgimage_285152.jpgAttached Files
Comment
-
Dat is inderdaad een mooie bonus Morgen Zonder Zorgen
Een vroege update, want ben niet zeker of ik nog zal kunnen met de kweek doorgaan.
Onze vloerverwarmingsthermostaat vertoonde kuren vandaag. Ik heb hem terug aan de praat gekregen, maar nog een error en ik vrees dat het voor de service mannen zal zijn.
Wat wil zeggen, chop chop
Maar zo ver is het voorlopig nog niet en dan maar toch een kleine update.
Alle dames staan netjes in bloei en beginnen goed te ruiken (just my luck).
De wortels zijn nog volop bezig aan het ontsnappen naar het reservoir.
image005.jpgimage006.jpg
De moneymakers zijn echte werkpaarden. Wat een sterke planten.
Deze 2 waren zo geknakt dat ik bijna zeker wist dat ze het niet zouden overleven. Maar nee hoor.
Op de linkse foto was hij bijna volledig doormidden. En de rechtste... tja
image007.jpgimage008.jpg
En dan rest nog het overzicht. Heb nog amper plaats om te binden en ben er dan maar mee gestopt.
Heb nog een klein plaatsje in het net waar de OG staat en de kleine money maker. Goeie les voor in de toekomst is om niet de grote naast elkaar te plaatsen.
image004.jpgimage003.jpg
image001.jpgimage004.jpgimage009.jpg
image002.jpg
Attached Files- image003.jpg (179,3 KB, 65 views)
- image008.jpg (91,8 KB, 65 views)
- image004.jpg (181,8 KB, 65 views)
- image008.jpg (91,8 KB, 64 views)
- image003.jpg (179,3 KB, 65 views)
- image002.jpg (155,6 KB, 64 views)
- image003.jpg (179,3 KB, 65 views)
- image008.jpg (91,8 KB, 64 views)
- image003.jpg (179,3 KB, 67 views)
- image004.jpg (181,8 KB, 66 views)