Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zoals jullie zien gaan heel wat planten ervoor maar ik post later nog wat foto's van planten die echt weigeren compacte toppen aan te maken. Aan wat het ligt weet ik niet maar ik zal het momenteel maar op de genetica houden. Al staat er wel hartstikke veel thc op de plantjes die het minder doen dus op zich is dat wel vreemd . Nuja, we doen ons best
toch slecht gaan ze niet als ik ze zo op de fotos zie , je had wel je lamp anders om moeten hangen nu belicht je niet het hele oppervlak 100% waar je de bulb indraait in de kap dat gedeelte moet je altijd na de ingang van je tent wijzen greetzzz
die hermas kun jij voorkomen, door ze goed te behandelen en alles eromheen die bruine haartjes tjah een exacte week tijd vind ik ook altijd raar,maar die gaat nog eens je over je toppen heen en bedekken. het zal geen enorme boost geven met gewicht lichtjes maar.. maar denk als je nu alles goed aanpak met die feminezed sletten dat je toch een 400 nog kunt behalen
Ik hoop van harte dat jullie het bij het rechte eind hebben! Doet altijd goed om een hart onder de riem te krijgen
We zullen zien, ik heb nog wat weekjes te gaan dus ze hebben nog wat tijd .
Heb ook al eens met de loep gekeken deze namiddag en viel me op dat 'bruine' haartjes gewoon weinig tot niets zeggen over je plant. De trichomes waren nog vrij clear dus dat is goed . Hoe langer ze nog moeten hoe beter, dan dikken ze nog wel wat aan .
Zeker en vast jona!
Je ph ziet er goed uit, mooide bladeren die fier naar het lichtje kijken, geven een indicatie van een uitstekende PH.
Welke temps heb nu ongeveer jona?
Leth them BLOOM leth them BLOOM
Dag mensen,
welkom bij de 6de update!
Velen beginnen een scheut te krijgen wat topontwikkeling betreft. Ook de voedingstekorten komen al flink op -wat wel normaal is-. Ik heb besloten m'n voeding niet te verhogen daar ik al aan 1.7 zit en m'n medium niet nog extra wil gaan belasten. Ik denk dat ik nog een week voeding ga geven en daarna zal overschakelen op afgezuurd water.
hmm ziet er toch egt lekker wit uit hoor^^
en dat je vinger nat wordt als je over de top ga wil ik gewoon niet geloven, zo jaloers..
maar egt goed bezig^^
toch altijd weer interessant.. een ander soort verslag.. zou wel is zo van de zelfde stekjes onder verschillende methodes willen zien^^
maar cocos zal wel damn goed zijn.. aangezien het er bij jouw toch heel netjes uitziet
veel succes nog..
Comment