Omdat er geen mooie en duidelijke topic's zijn over hoe je een Pc fan kan aansluiten ga ik hier mee aan de stoei!
Benodigheden:
Telfoon adapter (kan van alle soorten zijn)
Pc fan (ik gebruik altijd 12x12)
Kroonsteentje
Mes of tangetje (ik had geen tangetje dus heb een mesgebruikt )
Mijn Pc fan aansluiting!
Eerst ben ik naar een telefoonzaak gegaan en heb gevraagd om een telefoon adapter wie goedkoop is soort of merk maakt niet uit, ik heb een Reislader van Samsung. (koste me €9,99)
deze:
Na deze te hebben uitgepakt komt het mesje in actie.
Als je de stekker hebt uitgerolt snij je met je mes het oplaad stekkertje er af.
Voor:
Na:
Na dit draadje te hebben "gestript" moeten we de omhulzing er afhalen ook dit kan met het mes (pas wel op voor je zelf in je vinger snijden en snij niet te diep!) (dus beter koop je een tangetje ^^)
en ook de 2 draadjes moeten worden gestript!
Na deze draadjes te hebben gestript moet je de koper draaden inelkaar draaien voor wat stevigheid, na dit te hebben gedaan buig ik ze altijd dubbel en dan HOP het kroon steentje in!
Het zelfde kan worden gedaan met het ZWARTE en RODE draadje van de Fan. (dus als er nog een kleur op zit niet gebruiken)
Als dit is gelukt ook inelkaar draaien en ook even buigen, Daarna HOP het kroonsteentje in (rode draadje aan de rechter kant!)
Als dit alles is gelukt moet het er zo uit zien/werken:
Succses dames en heren ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!
PZ!
Benodigheden:
Telfoon adapter (kan van alle soorten zijn)
Pc fan (ik gebruik altijd 12x12)
Kroonsteentje
Mes of tangetje (ik had geen tangetje dus heb een mesgebruikt )
Mijn Pc fan aansluiting!
Eerst ben ik naar een telefoonzaak gegaan en heb gevraagd om een telefoon adapter wie goedkoop is soort of merk maakt niet uit, ik heb een Reislader van Samsung. (koste me €9,99)
deze:
Na deze te hebben uitgepakt komt het mesje in actie.
Als je de stekker hebt uitgerolt snij je met je mes het oplaad stekkertje er af.
Voor:
Na:
Na dit draadje te hebben "gestript" moeten we de omhulzing er afhalen ook dit kan met het mes (pas wel op voor je zelf in je vinger snijden en snij niet te diep!) (dus beter koop je een tangetje ^^)
en ook de 2 draadjes moeten worden gestript!
Na deze draadjes te hebben gestript moet je de koper draaden inelkaar draaien voor wat stevigheid, na dit te hebben gedaan buig ik ze altijd dubbel en dan HOP het kroon steentje in!
Het zelfde kan worden gedaan met het ZWARTE en RODE draadje van de Fan. (dus als er nog een kleur op zit niet gebruiken)
Als dit is gelukt ook inelkaar draaien en ook even buigen, Daarna HOP het kroonsteentje in (rode draadje aan de rechter kant!)
Als dit alles is gelukt moet het er zo uit zien/werken:
Succses dames en heren ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!
PZ!
Comment