Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke moet het worden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Welke moet het worden?

Korting op 420shop
    Met 4 stemmen door jullie gekozen:

Blue Amnesia AutoFlower:

c3-e1646740625393-768x727.jpg
    Ouders: Blue Dream x Amnesia
    Type: 20% Indica / 50% Sativa / 30% Ruderalis
    Smaak: Earthy / Sweet / Spicy
    Effect: Langdurige high
    Bloeiperiode: 8-10 Weken​

10
    Blue Amnesia AF
    40,00%
    4
    White Choco AF
    0%
    0
    Choco Kush AF
    30,00%
    3
    AK-OG Kush Femi
    30,00%
    3

The poll is expired.

Last edited by Bitterbal; 18 April 2023, 11:20.
    Baking cookies in my MiniGrowBox .

The ultimate growbox for one plant. ​​​

Moest je nu zeggen dat ik de helft van je oogst krijg, dan zou ik er het nut van inzien dat ik kies wat voor plant jij in je kweekkast zet. Maar aangezien ik vermoed dat dat niet het geval is kan het me eigenlijk niet echt zo heel veel schelen wat voor plant jij in jouw kweekkast zet. Maar eender wat voor plant je in je kweekkast zet wens ik je heel veel succes met je plantje heel haar leven supergezond te houden en een maximale oogst er af te halen!

🐷

Comment

• Bitterbal
      Bitterbal commented
      Editing a comment
      Hahaha dank je voor je ongezouten mening 🤣

Ach dacht misschien leuke interactie met de lezers. Je kan gelukkig ook op alle 4 stemmen 😉

Persoonlijk zou ik juist niet voor AF gaan, maar de tijd nemen en te trainen en dan in bloei gooien met een mooi dicht dek

Comment

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      KritischeMassa https://www.g-tools.nl/cat/bouwmateriaal/
      ??

• KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      o

Ik kon het laatst echt niet vinden... maar, dat heb ik vaker, en dan vraag of mijn vrouw even wil kijken... want meestal heeft ze het gewoon verstopt... vermoedelijk hier ook

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Ik heb ook met de g tools reserve onderdelen een kast gemaakt van 100x35x35cm. Ziet eruit als een normale kast. Mooi houten panelen erin en frame zwart gespoten. Staat in de woonkamer, krijg elke keer complimenten van wow mooie kast. Waar heb je die gekocht 😂

Los van fem of auto,

OG AK Kush?? 2 wereldwietjes gecombineerd?? Eerste keuze!

Daarnaast als je voor auto zou gaan kies ik persoonlijk de Blue Amni.

Maar zelf zou ik niet echt waarde hechten aan wat andere mensen voor je zouden kiezen en zelf bepalen wat jou het beste treft.

Succes in elk geval.

En btw hoort dit niet in micro grow vragen oid en niet persé in kweek verslagen? Of word dit je verslag?

ronde 4 - ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

Comment

• Bitterbal
      Bitterbal commented
      Editing a comment
      Och, leek mij leuk om een polletje te starten hierover en dan idd over te gaan op kweekverslag. En waarom niet? Zitten 3 zaden per pakje in, dus de rondes hierna kies ik zelf weer het soortje 👍

• Heyz
      Heyz commented
      Editing a comment
      Duidelijk, en nee kan zeker hoor daar is een forum voor👍ik volg je verslag uiteraard graag mee welke keuze je ook maakt 😁

Choco kush vind ik er wel
    mooi uitzien

Comment

Zo, kastje is weer bijna beschikbaar. De Bonsai ligt inmiddels te drogen, dus alvast beginnen met het zaadje te ontkiemen.

Ik gebruik een plastic zakje met stukje keukenpapier er in. Ze ligt op een donkere plek en de pot is alvast klaar en voor bewaterd. Dit keer een bio kweek en gebruik daarvoor de BioCanna lijn. Eerste stap is het bewateren met de BioRHIZOTONIC. Zo bereid ik de grond alvast voor. Dan gaan we straks verder met de BioCanna lijn: voor groei fase voeding BioVega, bloei BioFlores en top ontwikkeling de BioBoost.

IMG-20230418-WA0009.jpg

IMG-20230418-WA0000.jpg
      Tot de volgende ✌🏻
      ​​​​

Comment

Update....

420 in de grond gestopt nadat ze uit was gekomen in mn zakje. 22 april is ze boven komen kijken maar door druk programma in mn leven, nog niet in de kast kunnen zetten.

Vandaag even de tijd voor gehad. Naast de schoonmaak van de MGB zelf, ook de actieve koolstof vervangen. Lekker rommelig klusje, hoeft gelukkig nog niet heel vaak te gebeuren. Maar de Blue Amnesia is een geurige dame, dus leek het verstandig even de boel te verversen.

IMG-20230424-WA0003.jpg

Nu kan de dame, samen met 2 andere dames lekker dr warme kastje in. Op naar de volgende updates

IMG-20230424-WA0007.jpg

IMG-20230424-WA0006.jpg

IMG-20230424-WA0000.jpg

IMG-20230424-WA0005.jpg

Comment

Ik volg!

Ga je ze alle 3 in de minigrow kweken?

Comment

• Bitterbal
            Bitterbal commented
            Editing a comment
            Zolang de ruimte het toelaat, waarom niet 😅

Daarna zien we het wel, zijn AF dus komen toch wel op ongeacht licht. Hoop gewoon dat uiteindelijk de regen eens zal stoppen en mn bonsai gewoon in de zon kan staan 😎

Je ziet ze groeien ​​​​​​

IMG-20230426-WA0002.jpg

IMG-20230426-WA0000.jpg

IMG-20230426-WA0001.jpg

Greetz

Comment

Weekje verder...

Dames willen niet echt los komen nog, maar we hebben de tijd. Denk toch nog een restje voeding van mn oude ronde nog in de aarde te hebben gehad, gezien de gele blaadjes. Tot op heden geen voeding mee gegeven, dus daar kan het niet aan liggen. Ach we wachten geduldig af

IMG-20230506-WA0011.jpg
            IMG-20230506-WA0010.jpg
            IMG-20230506-WA0008.jpgIMG-20230506-WA0009.jpg

Tot de volgende

Comment

IMG-20230508-WA0000.jpg

Comment

• Heyz
                Heyz commented
                Editing a comment
                Ziet er leuk uit.

Maar moet even inhaken op je vorige post, over teveel voeding in je oude grond oid maar als ik even het verslag doorscroll valt me op dat je grond dermate nat is op elke foto, zo nat staan mijn planten niet eens eind groei bij wijze van.

En daarmee concludeer ik eerder dat de geelheid weg komt door stikstof tekort, iets wat je plantje maar al te graag wilt hebben in de groei. En met het overwateren je ook meteen groei achterstand heb opgelopen.

Nu met die balletjes erop verdampt er nog minder en je ziet zelf niet meer hoe nat het is. Ik denk dat jou wortel snakken naar een stukje grond die ze droog kunnen trekken.

Advies zou dan ook zijn verminder per direct je watermomenten en geef dan ook nog maar eens de helft.

Kan er naast zitten hoor maar doe even wat research en trek je eigen conclusie eruit 👍

• Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Pot/bak tillen in dit geval

• Bitterbal
                Bitterbal commented
                Editing a comment
                Heyz nha lijkt zo. Ik hou de grond vochtig met de sprayer, om juist een vochtige omgeving te houden. De bonsai bakjes waren droog (vinger in de aarde gestoken, zeker 3 cm droge grond. Heb beide 150ml water gegeven dus ook dat valt mee. Gele bladeren zijn inmiddels weer bijgetrokken btw. De grote pot is idd nog zwaar genoeg, die heeft niet gehad.

IMG-20230514-WA0000.jpg

Zo stonden de dames er gister bij, vandaag de Blue Amnesia voor t eerst LST gegeven...

IMG-20230514-WA0001.jpg
              Tot de volgende

Comment

• giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Ziet er tevreden uit

Ff afstoffen en afsluiten... Door drukte geen updates meer kunnen plaatsen. Zodoende hier dan de afsluiting van deze ronde. Helaas wat problemen gehad met de temp deze run. Sommige dagen was de temp boven de 30 graden, wat niet echt bevorderlijk is voor de dame. Ook de boisai zijn helaas vroegtijdig gekapt: nadat ze uit de MGB waren geplaatst op de vensterbank, is er vermoedelijk door het open raam spint op beland. Helaas dus niet gered, maar m'n vrouw wil graag zelf een bonsai maken dus wie weet snel een verslag van deze nieuwe rondes.

Voor wat betreft deze run, alle voeding is bio geweest en ook de nieuwe run zal met bio voeding gedaan worden, dit keer van Plagron.

Voor het knippen nog een TrimBin op de kop weten te tikken, erg handig en als bonus een klein beetje kief. Kijken wat we daar mee gaan doen ​​

Genoeg geschreven, tijd voor plaatjes bij de praatjes :

Na 8 dagen drogen in de MGB was de knak mooi genoeg voor t knippen.

IMG-20230728-WA0002.jpg
              ​​​
              De TrimBin valt niet alleen bij mij in de smaak

IMG-20230728-WA0005.jpg

IMG-20230728-WA0004.jpg

Mooi voordeel: fijne kief als restproduct

IMG-20230728-WA0000.jpg

Geen hele zware toppen, maar wel fijne fruitig geuren

IMG-20230728-WA0007.jpg

Totaal droog

IMG-20230728-WA0008.jpg

Totaal kief

IMG-20230728-WA0009.jpg

In de pot om lekker te curen

IMG-20230728-WA0011.jpg

Volgende keuze, inmiddels boven de grond.

IMG-20230728-WA0003.jpg

Deze keer voor de Plagron lijn gegaan, inclusief bat guano

IMG-20230728-WA0001.jpg
              Tot de volgende keer ya'll
              ​​​​​​​

Comment

• Bitterbal
                Bitterbal commented
                Editing a comment
                Goeie tip. Normaal stop ik knip afval in de vriezer om dan kief te produceren. Nu was de hoeveelheid dusdanig klein dat het de moeite van droog ijs/vriezer niet waard was. Voor de volgende keer 👍

• Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Trim binn is superhandig, je hebt nrml ook een opvangzak die je aan de zijkant eraan kunt klikken ergens maar nergens meer te krijgen lijkt het. Effe onder een tafelpoot met dat zakje kief.

• Bitterbal
                Bitterbal commented
                Editing a comment
                Dacht ook aan een bankschroef, of tussen wat bakpapier en de strijkbout er op terwijl je druk uitoefent... Of gewoon je joint er door heen rollen... Zoveel keuzes 🤪
            Bezig...
            X