Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OGMrD's Mini(grow) Farm...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: OGMrD's Mini(grow) Farm...

Korting op 420shop
    Hey allemaal...

Mijn eerste kweekverslag had ik dus gewoon in indoor growing gezet.

Maar dit hier lijkt me meer de plaats voor een verslag over mijn mini plantjes...

Dus ga hier een doorlopend verlsag maken van al mijn volgende plantjes in de minigrow...

Dag 1 plantje 2 (AUTO Bubble Gum)

Vandaag het 2de zaadje geplant in een klein potje om bij mijn 1ste plantje in de mgb te zetten.

Heb nu voorgekiemd met gewoon 3 dagen in een glas water met ph 6.2 en zo laten doen, is mooi ontkiemd zo.

2de run is ook terug een auto Bubble Gum.

Ga dus voorgroeien in een klein potje om dan te verpotten als de 1ste plant er uit is.

Zo kan ik de mgb continu optimaal benutten. En scheelt het toch weer een aantal weken naar de volgende oogst.

1ste plantje is klein uitgevallen dus ga toch een aantal dingen anders doen nu.

ten eerste ga ik dus voorgroeien in een kleine pot in plaats van direct in de grote pot.

Ga nu ook een 11liter pot gebruiken ipv een 7,5liter pot zoals bij mijn 1ste plantje.

Ga ook nu weer enkel water geven en geen voeding. Leiding water op kamertemperatuur op Ph +/- 6.2

Zo, en nu hopen dat de start ook zo vlot gaat als bij mijn eerste poging.

Grtzz OGMrD...
    Attached Files
    Last edited by OGMrD; 3 weken geleden.

Goed bezig!
    Ik ga je volgen. 👀

Comment

Goed bezig! Ik volg!😁 Volgende x voorgroeien in een 3.5 liter potje of 2 liter rozen pot. Heb je meer volume in m voor te groeien en minder snel tekorten, na 3 weken kun je overpotten.

Comment

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Voorgroei hokje zou ideaal zijn natuurlijk

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dat zou niet ideaal zijn voor autos, beste gelijk in de eind pot toch?

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Beste wel maar is wel mogelijk

Ziet er goed uit!

Comment

Update.

Dag 19 na planten van het zaadje in een klein potje.

Heb mijn eerste plantje een paar dagen eerder als ik wou geoogst omdat het 2de plantje te groot werd voor het potje.

Dus op dag 15 verpot naar de grote pot, heb deze keer een 11liter pot ipv een 7,5 liter genomen.

Plantje zag er toen niet zo super uit. Dus het was zeker tijd om te verpotten.
        Nu 5 dagen later ziet het er al een stuk beter uit

Vorige keer heeft de LST meer kwaad dan goed gedaan denk ik, dus ben aan het twijfelen of ik dit keer terug LST zou doen of gewoon laten groeien?

Grtzz..
        Attached Files

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          giinnoo kan maar wel voor de bloei inslaat het is geen fem
          is ook moeilijk in te schatten voor iemand die voor t eerst kweekt daarom beter n fem zetten dan kan je oefenen en haar laten bijkomen voor je overschakelt

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Ik zou het nu doen enkel de bovenste knopje met je nagels eruit trekken.

• OGMrD
          OGMrD commented
          Editing a comment
          Ik heb ze getopt.

Heb mij er aan gewaagd en heb ze gisteren getopt.

Deze groeit precies ook veel harder dan de vorige.

Denk dat de grotere pot en de andere potgrond hier ook wel een grote rol in spelen.

Attached Files

Comment

• Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Wat een mooi dametje. 😊
      Bezig...