Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

    Update:
    dag 4 van bloei

    Vandaag weer 1,5 ltr over de 4 plantjes verdeeld. Was 3 dagen geleden van laatste keer water geven. Misschien toch maar wat vaker water geven vanaf nu.

    fotootje van de plantjes onder de lampenonderLampen.jpg
    Top van Heribei 2topHerbei2.jpg
    Top van Heribei 3Top_heribei3.jpg

    Comment


      #17
      Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

      mooi! succes met de bloei
      Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

      Comment


        #18
        Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

        Oorspronkelijk geplaatst door Ikdus View Post
        mooi! succes met de bloei
        dank ik hoop dat ze er net zo mooi uitgaan zien als die van jou!


        Er gebeurd nu weinig. Zoals Mafferd al zei: 'de eerste 2 weken 12/12 zijn het leukst.' Nu komen er alleen wat witte draadjes bij.. Alleen de Heribei 1 en 2 zijn de afgelopen dagen een klein beetje gegroeid. -zie de foto- Beide zijn ze niet getopt. Heribei 3 en de NorthernLight zijn getopt en groeien niet meer.

        Update:

        dag 8 van zichtbare bloei.

        de meiden krijgen 1,5 ltr om de dag (als ik het niet vergeet...) en hebben deze week een beetje bacto erbij gekregen. Voor de rest is het gewoon kraanwater.

        Overzichtje!
        Overzicht.jpgHeribei_3_topjes.jpgmet heribei 3 in de achtergrond
        De verbrande top van Heribei 2HeriBei_verbrand.jpg
        Heribei_1.jpgHeribei 1 met kleine zijtopjes
        De 'best te fotograferen' topjes van de NorthernLight.NorthernLight_top2.jpgNorthernLight_top1.jpg Behoorlijk harig

        Ik heb er gister maar een pcfan voor de warmelucht afvoer geinstalleerd. Het begon toch wel erg warm te worden in de kast. Kruidnagel_geurfilter.jpgEn mijn kruidnagel-in-citroen-geur-filter is aan het einde van z'n geurvreter capaciteiten, maar ik laat hem lekker hangen . De eerste paar dagen werkte het super goed. Nu is de citroen helemaal uitgedroogd en een beetje oranje geworden. Al komt het ook door de foto dat ie zo'n kleur heeft.

        Comment


          #19
          Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

          zoo super! nu gaat ie lekker! toppen beginnen erg mooi te ontwikkelen, concratz!

          wat zijn bacto eigelijk? is dat bloeivoeding of wat is dat..? en tja over die dagen.. mijn planten hebben dat ook, kijk zondag avond anders maar eens in mijn verslagje,, ik heb jammer genoeg maar 1 vrouw van de 9 (is mij nooit overkomen gewoon ) maar ziet er goed uit man, ga zo door!

          Comment


            #20
            Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

            Hey Griesmeel!

            Om te beginnen, dat ziet er goed uit! Hoe hoog hangt jou netje boven de potten?

            Ga m volgen!

            Comment


              #21
              Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

              'Heb het raam open laten staan gister avond. De temperatuur moet zeker tot 5 graden gedaald zijn. het was f*#@king koud.'

              Heribei 2 blijft toch elke dag een beetje groeien, (of ze draaid de top weer de hoogte in). Ik ben weer van plan om haar los te knippen en de pot te draaien. ze groeit nu van het licht vandaan. Ik weet dat niet niet ideaal is voor de plant. Vanavond zal ik er een foto van schieten.

              Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice View Post
              zoo super! nu gaat ie lekker! toppen beginnen erg mooi te ontwikkelen, concratz!

              wat zijn bacto eigelijk? is dat bloeivoeding of wat is dat..? en tja over die dagen.. mijn planten hebben dat ook, kijk zondag avond anders maar eens in mijn verslagje,, ik heb jammer genoeg maar 1 vrouw van de 9 (is mij nooit overkomen gewoon ) maar ziet er goed uit man, ga zo door!
              Thanks Dat bacto spul is van de sjop van 'het andere' forum. (sannie's) Wist niet dat shops sites sponserdeendomycorrhiza sporen1 op 9 is wel erg extreem. Slecht karma, DamnNice? Die van mij zijn Feminized.

              Oorspronkelijk geplaatst door joostmeij View Post
              Hey Griesmeel!

              Om te beginnen, dat ziet er goed uit! Hoe hoog hangt jou netje boven de potten?

              Ga m volgen!
              Muchos Gracios. Er zit 12 tot 15 cm tussen het net en de potten. Maar ik had het roostertje graag wat hoger gehad hebben. Nu is het erg krap. Watergeven sucks. Ik moet met een stukje tuinslang de plantjes achterin bewateren.

              Comment


                #22
                Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                Zo, de pot is ongeveer 90 graden gedraaid en de plant opnieuw vast getiewraped. Verdraaid.jpg
                Dit is de stam van de Heribei 1. Ze is behoorlijk verbogen. Zal wel een beetje stressvol voor haar zijnstress.jpg Al is de top lang niet slecht:TopHeribei_1.jpg
                De toppies van NorthernLight NorthernLightTop.jpg Ze lijken wel platina blond geverfd

                Comment


                  #23
                  Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                  z iet er mooi uit! komen niks tekort! succes!!
                  Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                  Comment


                    #24
                    Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                    Bayern heeft dus gewonnen. (als het 1-0 was geworden had ik 250euro gehad ) In de rust wat fotootjes genomen

                    Update:
                    Dag 13, zichtbare bloei. 23 dagen onder 12/12. 50 dagen boven de grond (daarvan 17 dagen op 18/6). 54 dagen geleden geplant.

                    Overzicht
                    AllesDames.jpg

                    Zijtak van de NorthernLightNorthernL_Top.jpg Verbazingwekkend dat ze de vroeg bloeiende Heribei zo volgt. Beide soorten gingen gelijk in bloei.

                    De mooiste top van het stel. De Herbei 1Heribei1Top.jpg close up Heribei1TopGroot.jpg

                    Comment


                      #25
                      Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                      Hij gaat lekker! Mooie top ontwikkeling bij die heribei!

                      Keep them green! Gr mafferd

                      Comment


                        #26
                        Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                        @Mafferd 'keep them green'
                        THANKS maar het gaat eigenlijk allemaal heel erg gemakkelijk. Ik heb er geen omkijken naar.


                        Gister 1ml/l bloeivoeding gegeven. Totaal 1,5 ltr water gegeven. Langzaam opvoeren naar 4ml/l in de aankomende weken.

                        Hoe gaat het met het niet checken van de plantjes, mafferd?

                        Comment


                          #27
                          Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                          Update: 15 dagen bloei

                          Vandaag weer 1,5 ltr met 1,6 ml B.A.C bio bloeivoeding over de dames verdeeld.

                          Overzichtje
                          Overzicht_1.jpg Overzicht_achter_2.jpg iets meer achterkantje

                          Heribei 3: de haartjes zijn al bruin aan het kleuren RodehaartjesHeribei3.jpg Zegt dat iets?

                          De Northern Light toppie
                          NLTop.jpgclose up: ze heeft roos. NLTop_closeup.jpg tijd voor lens17795602_1301546496head_and_shoulders.jpg

                          Comment


                            #28
                            Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                            Die gaan lekker! Mooi he die sneeuw op op de toppen zou me niets van die haren aantrekken, beter ga je de trichomen checken als je dat nog niet doet.. ze is nog lang niet rijp als ze net aan haar derde bloeiweek begint. Heb het zelf ook al wel eens gehad met die l.s.d plantjes die ik had,, die moesten toen nog 4weken doorbloeien haren werden al wat bruin maar de tricho`s waren nog clear/helder.

                            gr

                            Comment


                              #29
                              Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                              zo zo! dat gaat goed, wat een foto zeg al die budjes op dat net! dat ombuigen is je goed afgegaan! wordt egt een mooie kweek,!

                              Comment


                                #30
                                Re: eerste micro: 3xHeribei, 1x?? onder 6x T5 13w en 2x 18w spaarlamp

                                @ Mafferd: Ze zijn idd pas in week 2 van de groei. Nog minstens 6 te gaan wel apart dat ze ineens een red-head werd. Ik hou wel van roodharige dames. Lekker pittig

                                @ Damn Nice: Thanks. Het valt me eigenlijk wel mee hoe moeilijk het is. Ombuigen en vastzetten. Ik had alleen wat eerder moeten gaan toppen.


                                Nog steeds geen idee wat de lv is. De temp is ongeveer 26 graden ter hoogte van het net. (het is nog steeds de 2 euro thermometer)

                                Ze krijgen om de 2 dagen 1,5 liter water (over de 4 plantjes verdeeld). Vrij weinig vind ik, maar de grond blijft lang vochtig in de schaduw.


                                Update: dag 20 zichtbare bloei

                                overzichtje
                                overzicht.jpg
                                Heribei #1: hoofdtop HB_2.jpg de baby-zijtopjesHB_1_babytopjes.jpg met de paarse stress verschijnselen op de achtergrond. Herbibei #1 is niet getopt.


                                Heribei #2: hoofdtop HB_1.jpg De andere topjes kan ik niet goed fotograferen

                                Heribei #3: topjesHB_3.jpgNL.jpg


                                De paarse stengels bij de Heribei #1 (en ook een beetje bij #2 en #3) hoort ook een beetje bij dit soortje. Al zijn die van mij wel erg paars.

                                Comment

                                Bezig...
                                X