Beste mede growers,
Ben een 3tal weken geleden begonnen met een binnenkweek. Besloten een verslag bij te houden omdat het zo voor mezelf ook overzichtelijker blijft en omdat alle hulp en advies altijd welkom zijn.
even een kort overzicht van de setup:
Ik heb 2 bubba kush plantjes van greenhouse, er staan momenteel nog 3 andere plantjes bij uit random zaad die voor guerilla bedoeld zijn.
ze staan in een omgebouwde kweekkast van 50x60cm
reflecterende zwart wit folie
afzuiger 250m3/h
koolstoffilter 150m3 komt erbij wnr het nodig is
actieve inlaat van 2 pc fans die op halve snelheid draaien
300watt cfl plug and grow groeilamp/bloeilamp
qua voeding gebruik ik de bio plagron set en de enzymen van plagron
Het begin ging vrij moeizaam, ze stonden eerst in cocosaarde en dat ging niet zo vlot. De bubba kushkes deden het nog redelijk, ze groeiden gwn zeer traag. Voor mijn guerillaplantjes ging het moeizamer, sommige kwamen niet boven, andere gingen gwn dood of kregen bladproblemen. Uiteindelijk hebben er 3 het toch gehaald.
Overgepot in 12l potten met lightmix. (guerillaplantjes in 2l flessen)
2x halve dosis enzymen en wortelvoeding gegeven. Halve liter bladvoeding gegeven over verschillende dagen omdat ze wat traag gingen in het begin en precies wat tekorten hadden.
Dit hadden ze precies nodig want nu groeien ze plots als kool.
Nu zijn ze dus mooi aan het groeien en lijken ze gezond vind ik zelf, maar goed foto's zeggen meer dan duizend woorden:
Bubba Kushkes in het begin
6.jpg
grootste bubba kush
1706 (2).jpg1706 (7).jpg1706 (8).jpg
iets kleinere bubba kush
1706 (3).jpg1706 (4).jpg1706 (5).jpg
De Guerilla plantjes voor en na
4.jpg1706 (6).jpg (Deze zou een buddha cheese zijn)
5.jpg1706 (10).jpg (Deze zou ook een buddha cheese moeten zijn want komt uit hetzelfde zakje, wel enorm verschil van blad tov de andere)
2.jpg1706 (9).jpg (Deze is onbekend, heeft zichzelf getopt nadat de kleine blaadjes verbrand waren, de broertjes/zusjes hebben het allemaal niet overleefd van deze)
Nog een overzichtje van het kastje:
1706 (1).jpg1706 (11).jpg
Alles tips, opmerkingen of vragen zijn welkom!
Smoke ze,
Wietgoeroe
Ben een 3tal weken geleden begonnen met een binnenkweek. Besloten een verslag bij te houden omdat het zo voor mezelf ook overzichtelijker blijft en omdat alle hulp en advies altijd welkom zijn.
even een kort overzicht van de setup:
Ik heb 2 bubba kush plantjes van greenhouse, er staan momenteel nog 3 andere plantjes bij uit random zaad die voor guerilla bedoeld zijn.
ze staan in een omgebouwde kweekkast van 50x60cm
reflecterende zwart wit folie
afzuiger 250m3/h
koolstoffilter 150m3 komt erbij wnr het nodig is
actieve inlaat van 2 pc fans die op halve snelheid draaien
300watt cfl plug and grow groeilamp/bloeilamp
qua voeding gebruik ik de bio plagron set en de enzymen van plagron
Het begin ging vrij moeizaam, ze stonden eerst in cocosaarde en dat ging niet zo vlot. De bubba kushkes deden het nog redelijk, ze groeiden gwn zeer traag. Voor mijn guerillaplantjes ging het moeizamer, sommige kwamen niet boven, andere gingen gwn dood of kregen bladproblemen. Uiteindelijk hebben er 3 het toch gehaald.
Overgepot in 12l potten met lightmix. (guerillaplantjes in 2l flessen)
2x halve dosis enzymen en wortelvoeding gegeven. Halve liter bladvoeding gegeven over verschillende dagen omdat ze wat traag gingen in het begin en precies wat tekorten hadden.
Dit hadden ze precies nodig want nu groeien ze plots als kool.
Nu zijn ze dus mooi aan het groeien en lijken ze gezond vind ik zelf, maar goed foto's zeggen meer dan duizend woorden:
Bubba Kushkes in het begin
6.jpg
grootste bubba kush
1706 (2).jpg1706 (7).jpg1706 (8).jpg
iets kleinere bubba kush
1706 (3).jpg1706 (4).jpg1706 (5).jpg
De Guerilla plantjes voor en na
4.jpg1706 (6).jpg (Deze zou een buddha cheese zijn)
5.jpg1706 (10).jpg (Deze zou ook een buddha cheese moeten zijn want komt uit hetzelfde zakje, wel enorm verschil van blad tov de andere)
2.jpg1706 (9).jpg (Deze is onbekend, heeft zichzelf getopt nadat de kleine blaadjes verbrand waren, de broertjes/zusjes hebben het allemaal niet overleefd van deze)
Nog een overzichtje van het kastje:
1706 (1).jpg1706 (11).jpg
Alles tips, opmerkingen of vragen zijn welkom!
Smoke ze,
Wietgoeroe
Comment