Volgend jaar begin maart ga ik starten met de gewonnen zaden, de Purple Princess zaden.
Ik zal het als volgt gaan doen:
Site grond voorbereiden.
- Begin maart zal ik de grond van de site gaan verbeteren door er wat bemeste grond er doorheen te gaan mengen en af en toe de grond omwoelen en met wat PH aangepast water te bewateren.
- In deze fase tot eind mei zal ik ook de bestaande planten er omheen zodanig gaan buigen dat deze een soort natuurlijk hek gaan vormen, zonder dat deze opvalt. Maar wel zo dat de plant voldoende maar niet overmatig in de zon staat. (overmatig in de zon bedoel ik mee in het zicht staan op een open plek en dus niet echt de zon)
Zaden/planten voorbereiden en ontkiemen.
- Vanaf begin mei zal ik de zaden gaan ontkiemen en laten groeien tot deze sterk genoeg zijn in een hydro opsteling tot eind mei.
Planten van de jonge Purple Princess starten.
- En een spraytje Superthrive voordat ze in de doos gaan, er daar gaan we.
- De planten zullen met steenwolblok geplant worden in de aangepaste grond en een dosis Rhizotonic meekrijgen om zich goed te kunnen wortelen.
Onderhoud tot de eerste bloei verschijselen.
- Maximaal 2 x per maand even loeren en een spray met Superthrive eroverheen.
- Na een paar weken de boel toppen.
Onderhoud vanaf de eertse bloei verschijnselen.
- De mannen ertussen uit halen.
- Maximaal 2x per maand even loeren en wat bloeivoeding gieten.
- Later in bijna volle bloei augustus 1x iets wat PK13/14 geven met de bloeivoeding.
Einde onderhoud.
- Ongeveer eind september begin oktober de laatste weken helemaal niets geven.
Harvest.
- Ongeveer half oktober de planten omhakken in zakken doen en WEGWEZEN.
- Thuis op het dooie gemakkie de boel knippen en drogen, eventueel curen.
Finish.
- De boel met een maatje oproken uiterraard.
- Eind 2011 verslag op ons geliefde JD forum zetten met plaatjes en hun verhaal.
Ik heb er zin in.
Ik hoop dat het een vruchtbaar jaar gaat worden en er maar flink leesmatriaal op gaat leveren.
Greetz MotherGrower.
Ik zal het als volgt gaan doen:
Site grond voorbereiden.
- Begin maart zal ik de grond van de site gaan verbeteren door er wat bemeste grond er doorheen te gaan mengen en af en toe de grond omwoelen en met wat PH aangepast water te bewateren.
- In deze fase tot eind mei zal ik ook de bestaande planten er omheen zodanig gaan buigen dat deze een soort natuurlijk hek gaan vormen, zonder dat deze opvalt. Maar wel zo dat de plant voldoende maar niet overmatig in de zon staat. (overmatig in de zon bedoel ik mee in het zicht staan op een open plek en dus niet echt de zon)
Zaden/planten voorbereiden en ontkiemen.
- Vanaf begin mei zal ik de zaden gaan ontkiemen en laten groeien tot deze sterk genoeg zijn in een hydro opsteling tot eind mei.
Planten van de jonge Purple Princess starten.
- En een spraytje Superthrive voordat ze in de doos gaan, er daar gaan we.
- De planten zullen met steenwolblok geplant worden in de aangepaste grond en een dosis Rhizotonic meekrijgen om zich goed te kunnen wortelen.
Onderhoud tot de eerste bloei verschijselen.
- Maximaal 2 x per maand even loeren en een spray met Superthrive eroverheen.
- Na een paar weken de boel toppen.
Onderhoud vanaf de eertse bloei verschijnselen.
- De mannen ertussen uit halen.
- Maximaal 2x per maand even loeren en wat bloeivoeding gieten.
- Later in bijna volle bloei augustus 1x iets wat PK13/14 geven met de bloeivoeding.
Einde onderhoud.
- Ongeveer eind september begin oktober de laatste weken helemaal niets geven.
Harvest.
- Ongeveer half oktober de planten omhakken in zakken doen en WEGWEZEN.
- Thuis op het dooie gemakkie de boel knippen en drogen, eventueel curen.
Finish.
- De boel met een maatje oproken uiterraard.
- Eind 2011 verslag op ons geliefde JD forum zetten met plaatjes en hun verhaal.
Ik heb er zin in.
Ik hoop dat het een vruchtbaar jaar gaat worden en er maar flink leesmatriaal op gaat leveren.
Greetz MotherGrower.
Comment