Guerilla topic, ik kijk mee.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kelderkastjes guerilla-perikelen.
Collapse
X
-
Auto Amnesia Haze in de prairietuin op het werk.
20210521_121330.jpg
Beetje verstopt. Wel veel passage. Ik kan 2x per week gaan kijken. In principe wordt die tuin maar 1x per jaar onderhouden. En dat is al gebeurt dees jaar.
Deze maakt wel de meeste kans om het niet te halen denk ik.
- Likes 3
Comment
-
Vandaag wandelen met de woef.
20210523_140604.jpg De 2 onder de elektriciteitsmast. Best wat weggegeten. Vooral de rechter. Wat concurerende plantjes weggetrokken.
Dju, toen was mijn gsm plat. De verderwegplantjes. Daar waren er 3 van de 4 van verdwenen. Dus daar hebben we er nog 2 teruggezet. Beestjes. Geen mensen. Want de mooiste stond er nog. Maar daar heb ik dus geen foto van.
- Likes 3
Comment
-
Haha, wietplant op het werk. Dat is wel lachen
Ik vraag mij eigenlijk af hoe je een geschikte plaats vindt om er een plant neer te zetten. Overal komen toch mensen voorbij en 9/10 herkend deze toch. Op de plaatsen waar dan geen mensen komen is het dan dikwijls heel bossig en dus niet ideaal om er iets neer te zetten.
Comment
-
Bwoa, heb gisteren lang moeten kijken tot ik die ene terugvond tussen al dat groen. AFjes worden geen 3 meter hoog.
9op10 lijkt me overdreven. Ik ken veel mensen die het niet zouden herkennen als ik de plant voor hun gezicht houd.
Plekjes kiezen waar minder volk komt, je moet 20 meter door hoog onkruid om tot aan die elektriciteitsmast te geraken. Plekjes zoeken waar in principe niemand moet zijn ook.
En die op het werk.maakt weinig kans, maar ... ik heb het tenminste.geprobeerd.
-
Ik vraag me af wat een gewenster resultaat is: niemand ziet hem op het werk en je haalt er 50 gram van af of hij wordt ontdekt en de directie is de hele zomer bezig met uitzoeken wie zoiets durft te doen.. ik denk dat de 2e toch wel amusanter is, jammer van het zaadje maar is de stunt wel waard denk ik.
-
-
Halfguerilla in de tuin.
20210529_095632.jpg
Ook wat vraatsporen.
Nog geen commentaar van vrouwlief. Enkel een snibbige opmerking dat er in mijn volkstuintje meer tulpen stonden als thuis in den hof.
Veel moet.het niet zijn (mag altijd). Een flink rokerje zou fijn zijn.
- Likes 1
Comment
-
Prairietuin plantje.
20210601_115953.jpg
Verbaasd dat ze er nog stond. Maar er staan wat vergelijkbare plantjes in de buurt ... zo groen met blad aan.
Tot nu toe gaat alles.goed.
- Likes 3
Comment
-
Nog eens gaan zien in de prairietuin ...
20210615_162240.jpg
Leeft nog. Dat is al iets. Maar te droog denk ik. Warm geweest ook. Gieten gaat daar niet. Er kijkt een half kantoorgebouw op dat tuintje. Om haar ze zetten deed ik alsof ik mijn schoenen veterde.
Maar als ze zo door gaat gaat ze zeker een gram erg spannende wiet geven. Nog niet nagedacht over het oogsten op deze locatie.
- Likes 3
Comment
-
Op je gezicht gaan en mee snaaien.
-
Als ik s'nachts oogst dan moet ik intikken, het alarm op het werk uitzetten, terug aanzetten en krijg ik sowieso de vraag wat ik daar deed.
Vermoedelijk telefonisch op die moment nog van onze security manager. Nee slecht plan.
Reppels plan is beter. Kort voor einde shift en dan in 1 beweging naar huis.
-
Halfguerilla in de tuin. Ze staan wat verstopt. Vrouwen in huis vinden het kelderkastgebeuren al behoorlijk marginaal. In de tuin hebben ze er 1 gevonden, die moest abrupt vluchten maar kreeg gelukkig asiel bij een kennis in zijn hof.
Deze staat er nog.
20210618_193046.jpg
Beetje fluff Hoofdtopje en 2 kleine zijtopjes.
Is ook zeker 3 keer door de hond omgegooid geweest, slakken hebben eraan geknabbeld.
Echt voldoende zon krijgt ze niet. Geen voeding ook niet. Het is immers guerilla. Maar het ruikt en er zitten trichomen op. Meer moet dat niet zijn.
- Likes 5
Comment
-
Nog eens gaan piepen in de prairietuin ...
20210629_112011.jpg
Ik zal wat inzoomen ...
20210629_111957.jpg
Alive and kicking lijkt me. Dat gaat minstens een hele joint worden als er in 2 weken geoogst wordt.
Wel extra .Attached Files
- Likes 2
Comment
Comment