vorig jaar een klein succesje gekent, van de enkele spots 1 overgebleven.
Deze spot ga ik dit jaar weer gebruiken en ondertussen nog een enkele andere plekken zoeken !
ondergrond word een mix van potgrond en kokos, vorig jaar had ik er nog wat extra bijgekapt (kom niet direct meer op de naam) maar ik ben de zak kwijtgeraakt in loop de tijd.
slakkenkorrels zijn ook al gereed en het voorgroeibakje is in de maak voor eind april actief te gaan.
de plantjes zullen dan begin mei de volle grond in en zal ik ze om de 2 weken eens een bezoekje brengen !
Nu de zaadjes zelf zijn ruilen en giften van over heel belgie en nederland, waarvoor dank aan allen .
deze zijn de collectie die er dit jaar gespreid in gaan;
royal dane (eigen kweek 2011) 2 in het bos en 1 mannetje eruit getrokken
royal dane (nog enkele zaadjes die ik over had van vorig jaar) 3 mannetjes.... eruit getrokken
jackberry !! 1 in het bos 1 gesneuveld
jackberryxkillingfields zijn gesneuveld
danish duckx royal dane (eigen kweek 2011) 1 mannetje... eruit getrokken en 1 gesneuveld
recovery dame blanche ! zijn al gesneuveld
ak snow 1 in het bos
nadia 2 in het bos
white widow fem. vergeten te planten
Blueberry 5 gesneuveld, 1 in het bos
Shiva 1 in het bos
ik ben benieuwd hoe het er dit jaar aan toe gaat en hopelijk kan ik wel tot het einde volhouden met updaten hierover !
Cheers
en veel guerilla plezier !
Melosma
Deze spot ga ik dit jaar weer gebruiken en ondertussen nog een enkele andere plekken zoeken !
ondergrond word een mix van potgrond en kokos, vorig jaar had ik er nog wat extra bijgekapt (kom niet direct meer op de naam) maar ik ben de zak kwijtgeraakt in loop de tijd.
slakkenkorrels zijn ook al gereed en het voorgroeibakje is in de maak voor eind april actief te gaan.
de plantjes zullen dan begin mei de volle grond in en zal ik ze om de 2 weken eens een bezoekje brengen !
Nu de zaadjes zelf zijn ruilen en giften van over heel belgie en nederland, waarvoor dank aan allen .
deze zijn de collectie die er dit jaar gespreid in gaan;
royal dane (eigen kweek 2011) 2 in het bos en 1 mannetje eruit getrokken
royal dane (nog enkele zaadjes die ik over had van vorig jaar) 3 mannetjes.... eruit getrokken
jackberry !! 1 in het bos 1 gesneuveld
jackberryxkillingfields zijn gesneuveld
danish duckx royal dane (eigen kweek 2011) 1 mannetje... eruit getrokken en 1 gesneuveld
recovery dame blanche ! zijn al gesneuveld
ak snow 1 in het bos
nadia 2 in het bos
white widow fem. vergeten te planten
Blueberry 5 gesneuveld, 1 in het bos
Shiva 1 in het bos
ik ben benieuwd hoe het er dit jaar aan toe gaat en hopelijk kan ik wel tot het einde volhouden met updaten hierover !
Cheers
en veel guerilla plezier !
Melosma
Comment