IMAG1392.jpgP1010007.jpgbeste mede-roker
Thurgood Jenkins en ik hebben een moestuin in het bos van staatsbosbeheer.
hierbij wat leuke pics van de start tot aan de struiken dat het nu zijn.
verder hebben wij ook de problemen van het guarillia ondervonden en overwonnen.
tot aan nu.
we hebben nu de eerste bloei gevonden in de dames.
het waren er 5 planten double dutch & biddy early's
1 daarvan hebben we moeten delen met de mieren die hadden in het wortel gestel een mooie woning gevonden.
opzet: 3 planten in de volle grond
2 planten in een zak aarden van 20 ltr met daar onderin gaten voor het doorwortelen in de vollegrond
na de eerste weken groei kwamen de slakken met hordes tegelijk na veel gestrooid te hebben met slakkenkorrels hebben ze dat overleefd.
toch is het een serieus werkje om de planten de ruimte te geven tussen de brandnetels die 2,5 mtr hoog zijn.
voor voeden en de grond aanmaken hebben we echter niet gedaan.
zal je ook de reden geven waarom niet.
het stuk grond is 2 jaar geleden gerooid dus alles wat groot was staat er niet meer bomen struiken enz.
wel staat er een voetbalveld groot brandnetelsveld en niet van die kleintjes nee 2,5 a 3 mtr hoog.
verse grond met veel voeding dus.CIMG0045.jpg
CIMG0056.jpgCIMG0055.jpgCIMG0051.jpgwel is de last van knaagdieren hoog. 1 plant is getopt door een ???? maar die is goed hersteld.
ik zal nu wat foto's erbij zetten van begin tot vorige week zal aankomende week weer nieuwe foto's maken.
tips vloei en opmerkingen zijn van harte welkomCIMG0040.jpg.
Bekijk profiel
Recente Berichten
Prive Bericht
Bekijk Blog Posts
Bekijk Artikelen
Thurgood Jenkins en ik hebben een moestuin in het bos van staatsbosbeheer.
hierbij wat leuke pics van de start tot aan de struiken dat het nu zijn.
verder hebben wij ook de problemen van het guarillia ondervonden en overwonnen.
tot aan nu.
we hebben nu de eerste bloei gevonden in de dames.
het waren er 5 planten double dutch & biddy early's
1 daarvan hebben we moeten delen met de mieren die hadden in het wortel gestel een mooie woning gevonden.
opzet: 3 planten in de volle grond
2 planten in een zak aarden van 20 ltr met daar onderin gaten voor het doorwortelen in de vollegrond
na de eerste weken groei kwamen de slakken met hordes tegelijk na veel gestrooid te hebben met slakkenkorrels hebben ze dat overleefd.
toch is het een serieus werkje om de planten de ruimte te geven tussen de brandnetels die 2,5 mtr hoog zijn.
voor voeden en de grond aanmaken hebben we echter niet gedaan.
zal je ook de reden geven waarom niet.
het stuk grond is 2 jaar geleden gerooid dus alles wat groot was staat er niet meer bomen struiken enz.
wel staat er een voetbalveld groot brandnetelsveld en niet van die kleintjes nee 2,5 a 3 mtr hoog.
verse grond met veel voeding dus.CIMG0045.jpg
CIMG0056.jpgCIMG0055.jpgCIMG0051.jpgwel is de last van knaagdieren hoog. 1 plant is getopt door een ???? maar die is goed hersteld.
ik zal nu wat foto's erbij zetten van begin tot vorige week zal aankomende week weer nieuwe foto's maken.
tips vloei en opmerkingen zijn van harte welkomCIMG0040.jpg.
Bekijk profiel
Recente Berichten
Prive Bericht
Bekijk Blog Posts
Bekijk Artikelen
Comment