Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk
Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk
jajaa, k had ze net water gegeven, k zorg er altijd voor dat ze eerst goed droog zijn hoor
k geef ze meestal water en trek dan foto's komt misschien een beetje verkeerd over op foto
morge nieuwe update denk ik ze gaan echt goed ))
udate
ofja, een fotootje van 'the guardian' hahaha ;p IMG_8362.jpg
de planten doen het goed, alleen is de oudste danish duck een mannetje en bloeit die nu al :s geen idee hoe dat komt, maar het stuifmeel ga ik gebruiken om een topje van die superskunk te bevruchten en hopenlijk volgend jaar een wijde waaier aan feno's bij de danish duck x super skunk ))
op de ss heb ik op alle bij de plantjes al een rupsje gevonden :s das nie goed denk k :s iemand tips?
toedels!
Nee, het zijn op zijn meest semi-af's.
Tenminste zo worden ze genoemd. Vroegbloeiers wordt hier gebruikt als term en het is normaal dat de mannen hun sekse erg vroeg laten zien. Ik vind dit wel prettig, scheelt ongewisheid
Staan echt flink te nat, misschien meteen in een grotere pot doen met droge aarde erbij, want hier houden ze wel even last van.
Dan de pot afdekken als het regent, niet de planten, er is al niet zoveel licht.
Zoveel drinken ze nu niet met dit bewolkte weer, dat voetenbad was al wat optimistisch.
Oke zal ervoor zorgen dat de voetjes zullen drogen
Maar ik heb een vraagje: dat mannetje gaat bijna stuifmeel lossen denk ik of mss ook niet, maar ik zou da graag opvangen en bewaren voor de vrouwtjes
Te bevruchten als die beginnen te bloeien, hoe kan ik dat best doen? Het bevrucht ga ik met een penseeltje doen ofzo maar ik heb geen idee hou ik het
Moet opvangen en bewaren :s
20130527_203216.jpgzo zien ze er vandaag uit 20130527_203227.jpg20130527_203242.jpg20130527_203247.jpgde eerste is een danish duck die geFIMd is en de andere 2 zijn getopte superskunks ik wou het fimmen is proberen om te zien hoe het beter/anders/slechter/... is als toppen 20130527_203302.jpg20130527_203308.jpg3x pD46 en een van de 3 heeft een omkrullend blaadje, dit had ik vorig jaar ook aan de hand maar de plant had er geen last van, iemand een idee wat het is?
fimmen is men ding toch niet hoor ;p
k heb de danish gewoon getopt nu waar dat ik hem heb gefimd dat die lelijke misvormde blaren weg zijn
het fimmen heeft precies maar eventjes effect op het vertakken van de plant, ze stopte al snel terug energie in die top
Comment