Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
guerilla kweek bij mos
Collapse
X
-
Re: guerilla kweek bij mos
Hee allemaal, ik ben van plan ook een guerilla kweekje op te zetten . ik heb een mooie spot gevonden, heel dicht bij water, een goede voedingsrijke bodem (te zien aan een explosie van brandnetel en ander onkruid) maar de grond is wel vochtig en erg compact en kleiachtig wat raden jullie mij aan, de grond gwn zo laten en alleen wat omscheppen om het luchtiger te maken, of veel moeite doen en snachts met zakken potgrond naar mijn locatie omdat het overdag te risico vol is om naar toe te gaan
Alvast bedankt !
Comment
-
ik heb uiteindelijk de spot gebruikt en een nieuwe er bij gezocht mest gestrooid en dacht dat daar de grond vruchtbaarder van zou
worden maar er zijn opeens een legertje vieze mestkevers op afgekomen en ik weet
totaal niet of dat problemen gaat opbrengen en of dit schadelijk voor mijn planten gaat worden
wat moet ik doen ??
wat raden jullie mij aan?
Comment
-
voor wat hoort wat , laat eens wat zien , het is geen 1 richtings verkeer , je problemen laten oplossen op het forum maar niks delen , komt er ook niemand meer kijken , wel de lusten maar niet de lasten !!!!!! je noemt je zelf trekpleister nou op deze manier trek je geen volle zalen !!!!!!!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
voor wat hoort wat , laat eens wat zien , het is geen 1 richtings verkeer , je problemen laten oplossen op het forum maar niks delen , komt er ook niemand meer kijken , wel de lusten maar niet de lasten !!!!!! je noemt je zelf trekpleister nou op deze manier trek je geen volle zalen !!!!!!!
Comment
-
Mensen vragen er specifiek naar dus: ja, ze vinden het interessant, ook al zijn ze klein! Bruine plekjes, kan van alles zijn, maak een foto, deel het, en je hebt binnen de kortste tijd en hoop antwoorden! Wil je geen foto's maken om wat voor een reden dan ook: Prima! Maar verwacht dan niet al te veel hulp en antwoorden, just saying.... Uiteindelijk resultaat zegt voor de kijkers hier niks als je de weg ertoe niet laat zien, het gaat om het proces...
Comment
Comment