Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld
Collapse
X
-
Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld
Succes, ja ik zou idd een ander plekje zoeken dan tussen de boer zijn mais, als goed zoekt lukt dat wel, heb ook klein guerrilla projectje lopen ,
in mijn handtekening kun je fototje zien ervan, zijn ruim 2 meter ondertussen2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dylero View PostSucces, ja ik zou idd een ander plekje zoeken dan tussen de boer zijn mais, als goed zoekt lukt dat wel, heb ook klein guerrilla projectje lopen ,
in mijn handtekening kun je fototje zien ervan, zijn ruim 2 meter ondertussen
Comment
-
Ik heb van 5 skunk planten in totaal iets meer dan 50 gram droog over. Volgend jaar toch maar een ander soortje uitkiezen die meer opbrengt. De amnesia en de 3 White widows die ik nog heb gaan veel meer opleveren als ze gewoon nog even kunnen doorgroeien.
Comment
-
Ja ik zou ze er ook van af trekken,lijkt mij sterk dat ze overal oogsten en nu net dat ene veld gaan overslaan.
Gewoon Maandag er bij, mes in de aanslag, zodra je ook maar iets ziet, hup, mes er in en verdwijnen.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Ik ben net gaan kijken. De boer had ook het veld waar ik de planten heb staan deels geoogst. En hij was blijkbaar net een paar rijen van mijn plantjes af gestopt met maaien. En er was niemand. Jammer genoeg was de Amnesia nog helemaal niet klaar. En de White widow ook niet echt. Ik heb de beste toppen er vanaf gesneden en mee genomen. Deze zijn nu aan het drogen. Morgen zal wel alles weg zijn. IK heb nu nog 2 withe widows. Een bij een vriend. en een in het bos op een zonnige plaats.
Over het mais veld trouwens: er zijn zat soorten die op tijd klaar zijn. Ik wist dat niet. Maar voor de volgende keer zal ik een vroege nemen. En in het bos zet ik dan meer white widow
Comment
-
Ik had geluk, de boer was vandaag niet verder gegaan met maaien maar nog altijd 4 rijen van mijn plantjes vandaan gebleven. Ik heb ze net uitgegraven en verplaats naar een fijne zonnige plaats. In de buurt was een hele fijn plek. Operatie geslaagd. Ik was de boer dus te slim af. nu kunnen ze fijn weer verder groeien. Ik had een schep mee, potgrond en 1,5 liter water per plant. Van de amnesia had ik trouwens nog niets afgeknipt. En de withe widow een beetje. Ik kon gisteren nml niet veel meenemen. Maar goed ook.
Comment
Comment