Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planter's Guerilla 2015 avontuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

goe besig
    gemakkelijkste manier om voeding bij te voegen is naar tuincentrum gaan en vloeibare voeding tomaten of kleinfruit te geven,

aha je hebt al beendeermeel toegevoegd , koop dan ook ff vinassekali (of patentkali) en doe dat er dan ook bij

beter ineens een hele hoop water toevoegen zodat de wortels de weg naar beneden vinden
    anders worden je planten afhankelijk van je watergift

en nu het slechte nieuws :
    witte vlekken op blad is meeldauw
    of je daar nog iets effectiefs tegen kunt doen betwijfel ik
    maar wie niet waagt niet wint
    Last edited by member16666; 8 July 2015, 15:15.

Comment

och planter, bekijk het positief

die plek kan een goede plek voor volgend jaar worden ook al kamp je nu met die meeldauw

Comment

long time no see, mijn excuses daarvoor. Maar ik ben terug . Waar zal ik eens beginnen?

@B2N, ik ben om vloeibare meststof en een product tgn meeldauw geweest in mijn plaatselijke aveve. 001.jpg Ik wou niet opgeven en mijn hele oogstje weggooien, dus ik vecht terug. Het product heeft me wel 20 euro gekost. Maar wie niet waagt, blijft maagd

anyway, ik heb het product dan gebruikt hoe het moest. Al mijn auto-planten zijn er nu mee besproeid. Allemaal behalve 1, deze ligt nu al te drogen. Want je mag pas je 'groente' oogsten indien er 14 dagen tussen de bespuiting en de oogst zit. Deze plant was al bijna klaar, maar had ook een klein beetje meeldauw. Ik heb gekozen om ze niet te sproeien en ze te oogsten.

Hier zijn de auto's: 022.jpg021.jpg020.jpg019.jpg018.jpg017.jpg016.jpg015.jpg014.jpg023.jpg
        van de geoogste dame komen er later foto's.

En dan mijn reg's, deze krijgen dus sinds 2 weken vloeibare meststoffen, persoonlijk denk ik al een kleine verbetering te zien, wat denken jullie?

De amnesia's:
        008.jpg007.jpg006.jpg005.jpg004.jpg009.jpg

de 2 special queens:
        010.jpg011.jpg012.jpg

en de arme stakker
        013.jpg

Zo, dit was het weer, tot de volgende . en happy 21st of july everyone
        I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Hoe gaat t met je plantjes? Hebben ze de storm overleefd?��

Comment

Erg gaaf om dit verslag te lezen, veel succes met je guerilla!!!!

Comment

Al de planten hebben de stom min of meer overleefd, vanavond volgt een grote foto-update

Comment

Ok, ik heb hier een klein technisch probleempje, klaarblijkelijk zijn mijn foto's verdwenen . Voorlopig zal ik jullie honger moeten stillen met de oogst van de kleinste, volgens mij orange bud, autoflowerplant. Heb het ng niet gewogen, die info plaats ik bij mijn grote update als ik die verrekte foto's weer vind. 019.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik schat iets van een 5 gram, op de foto lijkt het egt heel weinig, maar in het echt valt het ng goed mee :p

Comment

Ik zie geen foto
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Niet? huh, dat is raar, hier is ie nog eens dan :p 019.jpg

Comment

Benieuwd naar de foto's...

Comment

Ja, de foto's waren spoorloos verdwenen, weet ook niet wat er daar gebeurde. Dan ben ik gsiteren maar nieuwe foto's gaan maken, en ik ben blij en satisfied . Mijn regular planten komen er duidelijk bovenop. Het enige minpuntje is mss wel dat de unknown gestorven is en dat 3 'autoflowers' eigenlijk regular planten zijn. Wat nu wel jammer is dat ik niet meer weet welke auto welke strain is, anders zou ik volgend jaar die zaadbank mijden, maar dat weet ik nu niet. Bij deze nodig ik de kenners uit om me te vertellenwelke strain deze 3 planten zijn. Er is keuze tussen: pineapple express (auto), orange bud (auto) of white widow (auto).

025.jpg007.jpg018.jpg019.jpg.

Hmm, nu scheelt er weer iets met mijn foto's, ze staan allemaal in attachment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dit wil ik eerst uitpluizen alvorens nieuwe foto's te plaatsen, soory hiervoor.

Comment

Aan die foto's wordt gewerkt door jointjedraaien, je bent niet de enige met dit probleem

Aan blad plant herkennen is bijna onbegonnen werk
                          Eerste heeft meeste sativa-aandeel dus ik gok op pineapple zonder ras bekeken te hebben en tweede gok ik op white widow, komt meest overeen met blad reguliere ww (5vingerige)

maken mooi blad weer aan met veel vingers
                          (geen zijtakken dus lijkt wel semi-af (but don't shoot me if I am wrong))
                          gaat goed dus

Heeft je behandeling tegen meeldauw vruchten afgeworpen?

greetz

B2N

Comment

Yes, mijn foto's zijn idd weer back online :p bedankt B2N voor de info. hahahahah, LOL, er staat een foto extra in . Anyway, dan volgt nu even een update van de regulars en autoflowers. Intussen heb ik al 2 autoflowers geoogst. De ene van de vorige update gaf droog 2,5 gram. Degene die ik daarna heb geoogst gaf er al een dikke 8,5. Persoonlijk ben ik daar wel al blij mee. Ik vind het wel echt jammer dat ik niet weet welke soort het is, volgend jaar beter vervoeren .

Te beginnen met de regulars, let op, de foto's zijn nu wel van een week geleden.
                            009.jpg010.jpg011.jpg012.jpg013.jpg014.jpg015.jpg016.jpg017.jpg
                            Het lelijke eendje zijn loodje is gelegd .

DAn de autoflowers
                            026.jpg025.jpg024.jpg023.jpg022.jpg021.jpg020.jpg027.jpg

Vandaag ga ik er nog een paar gaan oogsten, keep you posted

Comment

Ok, hier ben ik weer.

Alle autoflowers zijn geoogst, dit waren in totaal 5 planten. (Normaal 8 maar ja, er zijn 3 planten die geen autoflower genen bevatten terwijl ze die wel moeten gehad hebben.) De 5 echte autoflowers zijn intussen al geoogst en gedroogd en die liggen nu te curen. In totaal heb ik een 35-40 gram droog. Hier ben ik wel nog tevreden mee, vorig jaar had ik 40 gram van 6 planten, een verbetering dus . Ik had ze eerst buiten in een kartonnen doos gedroogd, maar hier kwam dan een schimmel op. Ik heb ze dan naar binnen verplaatst op mijn kamer in enveloppen. Hier zijn wat foto's.
                              012.jpg013.jpg032.jpg033.jpg034.jpg

En nu de regular planten, deze doen het ook echt goed. Wel heb ik mijn grootste dame moeten ondersteunen met een tak, deze was compleet scheef gewaaid. Ik heb wel enkel foto's van de getopte dame. Ik ging vandaag nog eens bij de rest gaan maar het regent te hard .
                              035.jpg036.jpg

Comment

Voila, hier zijn ze, mijn ellendige regs die door volharding er allemaal zijn doorgekomen! Dit doet egt deugd, . Ze staan allemaal mooi groen en sommigen komen denk ik al in voorbloei.

Eerst de amnesia 's
                                003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg

Dan de 2 special queens
                                011.jpg010.jpg009.jpg012.jpg

En zoals B2N zei, de drie 'autoflowers' zijn idd semi-autoflowers, deze staan duidelijk al in voorbloei.
                                016.jpg015.jpg014.jpg

Zo, dat was het weer, happy smokings
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X