Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amateur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Amateur

Korting op 420shop
    Beste lezers,

Ik ben van plan om binnen kort outdoor te kweken (bossen). De plek waar ik wil beginnen lijkt me perfect(zie foto, al is die een beetje onduidelijk. Ik wil het allemaal simpel houden en de zaadjes direct in de bewerkte grond stoppen. Voor mijn kweek ga ik tasion auto gebruiken van VIP seeds. De beschrijving zegt dat de zaadjes tot 500-600g kunnen opleveren. Is dat trouwens iets wat ik moet geloven? Want ik ben al blij met 100g per plant als het 100% goed gaat. Ik ben benieuwd of iemand van jullie dit realistisch vind.

Attached Files

Re: Amateur

Ik denk eerder 30 tot 40 gram als alles goed gaat. Autoflowers staan bekend om hun lage opbrengst.als je een paar kweekkverslagen leest zie je dat veel mensen er maar 10/20 gram vanaf halen

Wat bedoel je met bewerkte grond? Het is beter om te ontkiemen in zaai en stekaarde en dan later in de bewerkte grond.

Comment

De site zegt 550gr/m2
      Dat kan best, als je ze binnen zet, 1000 plantjes op tien vierkante meter, 1000W/m2 erboven op 20/4 en dan zul je best 550gr gemiddeld maken.
      In de praktijk, als je buiten 100gr droog van een autoflower haalt heb je een hele goeie soort te pakken.
      De Auto-NL deed het afgelopen jaren bijv. erg goed.
      Tasion auto ken ik niet, de kleur is alvast goed, de genetica, Kush, dus wellicht harde buds ?
      Ik ben benieuwd.

De plek ziet er goed uit, de zon komt er, da's mooi
      Wel vrij droog, niet erg rijk, dus als het een weekje niet regent moet je misschien eens gaan water geven.
      Misschien een handje N-P-K korrels erbij, en een handje slakkenkorrels natuurlijk.

Succes !
      Last edited by QnQ; 24 May 2015, 07:42.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja zoals qnq zegt, zou ook de grond beetje los maken met je spade zodat de wortels genoeg vrije ruimte krijgen om te groeien

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Ten eerste bedankt voor jullie comments!

Met bewerkte grond bedoel ik het goede ph waarde, voeding etc. Ik dacht er eerder wel aan om eerst binnen te ontkiemen, maar dat gaat niet lukken met een moeder in huis. Zou ik de zaadjes ook buiten kunnen ontkiemen? Want in feite hebben ze geen licht nodig als de zaadjes toch onder de grond zit.

@qnq Ja ik vertrouwde het zowiezo niet, 500gr lijkt me weer te veel van het goede. Op de foto zie je het niet maar langs deze plek zit een lange sloot.
          Heb je toevallig zelf ervaring met Auto-NL of een andere soort dat naar jou mening het beste is voor een guerrila kweek?
          Last edited by Ganjamannnn; 24 May 2015, 18:17.

Comment

Bezig...
          X