Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2015 Easy Bud

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Guerilla 2015 Easy Bud

Korting op 420shop
    Dag beste mede-kwekers,

Samen met wat vrienden heb ik besloten om zelf een paar plantjes te zetten, omdat niemand dit zou kunnen ontdekken hebben we ze in 2 verschillende bossen gezet. Dit is voor ons de allereerste kweek, dus hopelijk kunnen jullie ons helpen
    Ik zag deze site nogal laat en de zaadjes zitten al 3 weken in de grondn hopelijk is dit niet erg, en ik zal wekelijks foto's plaatsen over de vooruitgang van mijn schatjes We hebben voor de soort Easy Bud gekozen, dit is een autoflower en daarmee natuurlijk perfect voor de guerillakweek doordat ze klein blijft en snel te oogsten valt. Hopelijk vinden jullie dit een interessant project en volgen jullie dit. We hebben uitstekende spotjes, ze zijn vrij afgelegen en diep in de natuur.

Dit is onze eerste spot waar we 7 plantjes hebben 1ste spot.jpg

Hier hebben we 2 dagen geleden ook gaas rond gezet zodat de konijnen onze planten niet zouden kunnen opvreten 1ste spot met gaas.jpg

Dit is onze 2de spot, hier komen wel nog 2 plantjes bij 11303584_917799288262239_381274526_n.jpg

Alle tips zijn welkom, en ik houd jullie nog op de hoogte
    Last edited by laurenzo; 14 June 2015, 18:41.

Re: Guerilla 2015 Easy Bud

mooi, ziet er goed uit tot nu toe.

Comment

Haal die stokjes weg van rond je planten, dat verslapt ze alleen maar, en staan ze niet wat dicht op elkaar
      I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Hier ben ik weer,
        je hebt inderdaad gelijk dat ze veel te dicht op elkaar staan, dit is een domme fout.
        Op beide spots zijn er elk al 2 gestorven, ze waren het kleinst toen we ze in de grond plantten dus dit was verwacht. hierdoor is er wat plaats vrijgekomen en is dit geen probleem meer

3plantjes.jpgtonen groei beter.jpgtonen groei.jpg De plantjes groeien zeer snel en er beginnen al wat meer blaadjes aan te komen.

blad hangt.jpg Deze plant hangt een beetje slap, weten jullie hoe dit komt en hoe ik dat kan aanpakken?

blad bruin.jpg De plant die mij het meeste zorgen baart is deze, dit was normaal onze sterkste en grootste plant, maar het blad is echt heel bruin, wat is het probleem, hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

Ik bedankt jullie al voor de tips en hopelijk vinden jullie ons project goed.
        Groene groeten, Laurenzo
        ,
        Attached Files

Comment

Als ze slap hangen kan te wijten zijn aan het feit dat ze misschien te nat staan? en dat ziet er uit als verbrandt. Heb je voeding gegeven?

Comment

ziet er niet zo erg uit, zo me er geen zorgen over maken als het niet erger wordt

Comment

Ja we geven voeding, kan het zijn dat we er te veel geven?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ben vandaag nog eens gaan kijken, velen hangen echt slap, komt dit doordat ze teveel water krijgen, of zijn ze nog te klein om buiten te staan omdat ze de regen niet aankunnen?

Comment

Bezig...
              X