Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja ik weet helaas niet wie deze persoon is, ook lijkt het mij verstandiger om toch voor de zekerheid een andere plek te zoeken.
Ik laat de plek verder met rust omdat niemand erop zit te wachten dat zijn kweek verstoord word.
ja ik weet helaas niet wie deze persoon is, ook lijkt het mij verstandiger om toch voor de zekerheid een andere plek te zoeken.
Ik laat de plek verder met rust omdat niemand erop zit te wachten dat zijn kweek verstoord word.
Mooi gebaar ,.. wie een kuil graaft voor een ander,..... gheheh
dit is PRECIES wat ik ook dacht, ik kan het ook nog steeds niet geloven dat een ander in mijn kuilen een plant neerzet. Toen ik naar de spot heen liep zat ik allerlei dingen te bedenken over hoe ik de spot zou aantreffen, maar een complete wietplant op mijn spot was dus iets waar ik totaal niet aan dacht.
Dit heb ik nooit weten gebeuren, dat er iemand anders een complete plant in je kuil komt zetten. de andere kweker neemt namelijk zo ook een heel groot risico, goed van je dat je de plant hebt laten staan. respect voor medegrowers is het mooiste wat er is .
Ik ben begonnen met het geven van voeding. Root Stimulator van B'cuzz & Cannacure van Canna: IMG_6098.jpg
1 van mijn planten heeft problemen, de bladeren krullen om en worden een beetje hard. Dit is ook de reden dat ik ben begonnen met voeding geven.
Weet iemand hier misschien wat de oorzaak hiervan is? IMG_6159.jpg
Die canna cure is geen voeding, die mag je geven. de wortelstimulator is ook geen voeding die mag je ook geven maar zuur dan wel je water aan. De meeste wortelstimulator brengt de PH namelijk flink omhoog, vaak tot boven de PH 8,5!
Maar omdat je het over voeden had reageerde ik. Zoon klein plantje in 11 liter grond heeft meer dan genoeg voeding voor de komende 3 weken.
Comment