Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets plaatste maar binnenkweken beviel me eerlijk gezegd niet vanwege het risico en weinig ruimte.
Ik heb nu een stek waar echt en dan ook echt niemand komt en kan komen. Is alleen toegankelijk met schermering en vanaf 2300 uur omdat anders iemand je ziet bvb een boer.
10 super skunk autoflowers van sensi en 10 nog onbekende zaden van een maat, waarschijnlijk amnesia autoflowers.
We hebben ongeveer 20-30m2 grond bewerkt en stonden alleen maar 2m hoger brandnetels, maar de grond was luchtig, goed zwart en koud van de vocht.
Zaadjes zijn nu aan het ontkiemen en zodra ik meer nieuws heb plaats ik het topic verder.
super-skunk-autoflowering-photo.jpg
Super Skunk Automatic Zaden - White Label
Gefeminiseerde Cannabis Zaden
Cannabis Cup Winnaars
Gematigd / landklimaat
Compacte plant
Bloei 45 - 55 dagen
Opbrengst Grote oogst
80% Indica
Ik heb nu een stek waar echt en dan ook echt niemand komt en kan komen. Is alleen toegankelijk met schermering en vanaf 2300 uur omdat anders iemand je ziet bvb een boer.
10 super skunk autoflowers van sensi en 10 nog onbekende zaden van een maat, waarschijnlijk amnesia autoflowers.
We hebben ongeveer 20-30m2 grond bewerkt en stonden alleen maar 2m hoger brandnetels, maar de grond was luchtig, goed zwart en koud van de vocht.
Zaadjes zijn nu aan het ontkiemen en zodra ik meer nieuws heb plaats ik het topic verder.
super-skunk-autoflowering-photo.jpg
Super Skunk Automatic Zaden - White Label
Gefeminiseerde Cannabis Zaden
Cannabis Cup Winnaars
Gematigd / landklimaat
Compacte plant
Bloei 45 - 55 dagen
Opbrengst Grote oogst
80% Indica
Comment