Mooi man!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ess met 4 soorten AF in d'r tuintje voor 2020
Collapse
X
-
-
Mag ik wat vragen Ess ?
Heb jij nou van die kleine handjes of zijn die toppen belachelijk groot en dik in verhouding met de bescheiden plantjes die je had staan?
Wat een mooie oogst heb je daar hangen zeg! Jij zit inderdaad goed dit jaar, fijn voor je.
Goed ook dat je ze zo snel in de wekpot doet, daar moet ik ook beter op letten dit jaar. Bij mij droogt alles ook altijd zo snel, maar ik houd dan toch vast aan een dag of 10 drogen, totdat de takjes breken. Tegen die tijd is de wiet al te droog. Wat jij nu doet is volgens mij vergelijkbaar met LR2's droogmethode in een fruit-droogmachine. Snel drogen en snel in de pot, net als een biefstuk, die wil je ook snel dichtschroeien, allen ga je die niet curen....hoewel, eigenlijk hoor je die ook te laten rusten na het bakken Alleen moet je nu wel heel scherp blijven op de vochtigheid in de potten, zodat je geen schimmel krijgt. Gelukkig koelt het komende dagen een klein beetje af wat het droogproces ietsje oprekt.
Geniet van je mooie oogst!
- Likes 1
Comment
-
Boom die zijn binnen laat ze smaken die dikke toppen.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 2
Comment
-
Congrats! Mooie, volle en dikke toppen wel! Het verschil lijkt inderdaad minimaal tussen de getopte en niet-getopte. Dat weten we dan ook weer. Ik dacht dat het verschil wel duidelijker ging zijn, afgaand op wat er algemeen wordt gezegd over autoflowers toppen ! Kan er wel mee te maken hebben dat het pas laat in de groei toegepast werd (als ik het goed herinner), ik ben toch nog niet 100% overtuigd . Bedankt om het mooi in beeld te brengen!
Ik kan het me wel voorstellen hoe het daar ruikt: hemels!
Geniet ervan!Ignorance is bliss
Comment
-
Comment
-
17-8-2020 In Tha Jar!
Van links naar rechts:
Seedstockers CBD Silver Lime Haze AF
Seedstockers CBD Silver Lime Haze AF - getopt
DinafemSe3ds CBD Kush AF -
DinafemSe3ds CBD Kush AF - getopt
Zamnesia CBD Fix AF
Jee wat meurde het weer bij het afknippen van de bloemen van hun stelen. 'Citroen' was de reactie opnieuw van een niet blower. Zelf vind ik de geur moeilijk te beschrijven.
In mijn beleving heeft toppen niet echt zin gehad. Bij de getopte Kush , 4e pot van links, lijkt de opbrengst ietsiepietsie hoger t.o.v. de paarse, niet getopte, variant.
in tha jar.JPG
Vape-verslag volgt nog.
"We are stardust, we are golden.
And we've got to get ourselves back to the garden".
- Likes 7
Comment
-
Mooi kweek maat!! Leuk verslag ook!
zou ik mogen hoe je geoogst & gedroogt heb? Als ik het goed begrijp heb je de planten geknipt, daarna uitgehangen/gedroogd.. na paar dagen in potten gedaan met af en toe luchten..en daarna in weckpotten of lees jk dit verkeerd?
Klopt het zo een beetje?
mag ik vragen waar en onder welke omstandigheden heb je ze uitgehangen/gedroogd..?
Verdere details zijn altijd welkom.. alvast bedankt, maar nogmaals mijn complimenten..
Comment
-
Dank u voor het compliment. Je hebt het goed. Knippen, overtollig blad er al afhalen, ophangen aan lijntjes in de schuur (of op zolder in het trapgat), na een dag of 10 de gedroogde bloemen van de takjes afknippen en in potten doen. De eerste 2 weken daarna dagelijks de potten 15 minuten open zetten, 2 weken daarna een keer of 2 p.w. kwartiertje openen en dan nog 2 maanden eens per 2 weken.
-
Comment