Goeiemorgen hobby kwekers..
Na de mislukte zomer van vorig jaar, gaan we weer aan de gang in mijn moeders tuin..
Voor dit jaar heb ik nog 2 foto planten van vorig jaar over en dan zijn de El patron en de Wedding Galato!
Daarbij heb ik nog een aantal afjes erbij gehaald, en dat zijn :
1 x Hulkberry (RQS)
3 x Cream caramel (sweet seeds)
3 x Big Am x Bleu ( hi seeds)
3 x Big Haze (hi seeds)
3 x Sunset sherbet (zamnesia)
3 x Haze berry ( Dutch passion)
Deze auto’s gaan allemaal in 11 liter potten met aarde!
De 2 foto planten heb ik vorig week al ontkiemd.. Het weer is niet ideaal maar ze staan binnen voor het raam, wachtend op het mooie weer wat vanaf volgend weekend toch gaat beginnen zag ik.
Hun eindpot worden 2 potten van 25 liter!
Daarbij heb ik een tunnel kast weten te bemachtigen voor het slechte weer!
Mocht het zo zijn dat het een paar dagen achter elkaar gaat regenen dat kunnen ze tenminste schuilen en hoef ik niet steeds op en neer te rijden..
Ik ga ze ooo voeden met de voeding van plagron!
A en B van plagron plus pk 13/14 en misschien dat ik nog sugar Royal ga halen, maar dat is iets voor later!
Hier nog n fotoke van de kleintjes!
Groetjes vanuit het zuiden!
Na de mislukte zomer van vorig jaar, gaan we weer aan de gang in mijn moeders tuin..
Voor dit jaar heb ik nog 2 foto planten van vorig jaar over en dan zijn de El patron en de Wedding Galato!
Daarbij heb ik nog een aantal afjes erbij gehaald, en dat zijn :
1 x Hulkberry (RQS)
3 x Cream caramel (sweet seeds)
3 x Big Am x Bleu ( hi seeds)
3 x Big Haze (hi seeds)
3 x Sunset sherbet (zamnesia)
3 x Haze berry ( Dutch passion)
Deze auto’s gaan allemaal in 11 liter potten met aarde!
De 2 foto planten heb ik vorig week al ontkiemd.. Het weer is niet ideaal maar ze staan binnen voor het raam, wachtend op het mooie weer wat vanaf volgend weekend toch gaat beginnen zag ik.
Hun eindpot worden 2 potten van 25 liter!
Daarbij heb ik een tunnel kast weten te bemachtigen voor het slechte weer!
Mocht het zo zijn dat het een paar dagen achter elkaar gaat regenen dat kunnen ze tenminste schuilen en hoef ik niet steeds op en neer te rijden..
Ik ga ze ooo voeden met de voeding van plagron!
A en B van plagron plus pk 13/14 en misschien dat ik nog sugar Royal ga halen, maar dat is iets voor later!
Hier nog n fotoke van de kleintjes!
Groetjes vanuit het zuiden!
Comment