Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3X Apple Fritter AF en 1x Special Queen 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3X Apple Fritter AF en 1x Special Queen 1

Korting op 420shop
    Hi allemaal,

Hier een kweekverslag met terugwerkende kracht. Vroeger actief geweest op wietforum, en reeds dit forum weer gevonden.
    Onderstaand zie je de groei van mijn plantjes. De eerste is al geknipt aangezien 1 fenotype van de Apple Fritter nogal rotgevoelig was, helaas was dit ook degene die het minst ver was.
    Ongeveer 80% milky en de rest helder.

De andere 2 Apple Fritter staan nog mooi af te bloeien en zullen eind volgende week klaar zijn.

De special Queen staat een week of 2 in de bloei en begint langzaam witte kopjes te vormen. Dit zal spannend worden in september met afbloeien en ik hoop op een goede nazomer

Alles is geplant in Plagron Lightmix en gebruikte voeding is PK 13-14

5D9F8294-4DB0-4EE2-9090-7DA43750C9C5.jpg IMG_1511.jpg IMG_1611.jpg IMG_1669.jpg 90419354-5A20-4EB7-824A-F626AEFED1A4.jpg IMG_2072.jpg IMG_2071.jpg IMG_2058.jpg IMG_2060.jpg IMG_2075.jpg
    Attached Files

Welkom terug

Comment

Lekker hoor en laat die na zomer maar komen kunnen ze lekker aandikke en afbloeien ziet er lekker uit in iedergeval nog even geduld hebben πŸ§‘β€πŸŒΎ
      Smoke weed every day!

Comment

• BroodjeFrikandel
        BroodjeFrikandel commented
        Editing a comment
        Ja hopen op een paar warme wekenπŸ™ laat die toppen maar spekken. Ben ook benieuwd naar hoe de special queen gaat ruiken. Is nu nog minimaal, terwijl de citrus van de autoflowers af vliegt

Nice, ziet er goed uit hoor. Jb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BroodjeFrikandel View Post
        De special Queen staat een week of 2 in de bloei en begint langzaam witte kopjes te vormen. Dit zal spannend worden in september met afbloeien en ik hoop op een goede nazomer
        Leuk verslag. Broodje Frikandel is hier in ItaliΓ« een onbekende en dus onbeminde delicatesse

Hoe krijg je een photoperiod als de special queen 1 begin augustus al in de bloei? Er staat je in ieder geval wel wat te wachten "Buds, buds everywhere" en alsof dat nog niet genoeg is: "Outdoors this marijuana plant will grow to over 3 m". Houd ons op de hoogte.

Comment

• BroodjeFrikandel
          Editing a comment
          Ik heb hier geen bijzonderheden voor uitgehaald. Vanaf 2 weken terug zie ik duidelijk witte draden ontstaan. Ik verwacht dat dit soortje heel gevoelig is voor de langer wordende nachten, waar je mij niet over hoort klagen!πŸ™ƒ

Qua toppen ben ik ook benieuwd, vooral omdat ze in een 20 liter pot staat en alsnog nu ongeveer 1.80 hoog is.

Hier nog wat close-ups van de beginnende bloei bij de special queen:

IMG_2079.jpg IMG_2080.jpg IMG_2081.jpg Fijn weekend allemaal

Comment

Pff jij mag ook nog wel effe! Mijne staan ongeveer gelijk aan jouwe beginnen net met de bloei alleen Die van mij worden nu ook niet meer heel groot kleine plantjes die vroeg beginnen te bloeien ben benieuwd of we het nog halen dit jaarπŸ‘¨β€πŸŒΎ we hebben iedergeval nu paar dagen super weer πŸ‘ŒπŸ» hoop toch op ook nog een beetje groei anders krijg ik dwerg plantjes
          Smoke weed every day!

Comment

Bedankt voor de foto's. Dit soort toppen begin ik nu ook hier en daar te zien. Noord ItaliΓ« zou qua dag/nacht verhouding in augustus een weekje voor moeten lopen op Nederland.

20 liter klinkt niet echt groot. Naar mijn idee maakt de kwaliteit van de potgrond en vooral het beschikbare volume behoorlijk veel uit voor de groeikansen. Mijn vollegrond exemplaren doen het echter in verhouding niet echt denderend. Komt ook omdat ze relatief minder direct zonlicht krijgen. En de bodem, een sterk kalkhoudende (pH 8.1) zavel met hoge afslibbaarheid ga ik voor een volgend jaar aanpassen voordat ik er weer planten inzet. Heel veel humus doorheen mengen in de hoop dat de zuurstof zich beter verspreid dan nu.

Comment

• BroodjeFrikandel
              Editing a comment
              Jaa beetje kippenmest en compost doet wonderen voor een lastige bodem!

Even meegenieten van enkele toppen in de zon! Blijf mij verbazen over de witte pistels die nog worden aangemaakt. Alle trichomen zijn milky maar ze willen niet stoppen! IMG_2116.jpg IMG_2118.jpg IMG_2117.jpg
            Last edited by BroodjeFrikandel; 21 August 2023, 18:41.

Comment

• Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Kun je een foto trekken van de trichs?

• BroodjeFrikandel
              Editing a comment
              Ik zal morgen eens een foto proberen te trekken van de trichomen. Als je naar de eerste foto’s kijkt zie je de trichs van vorige week langskomen

Geduld! πŸ§‘β€πŸŒΎπŸ˜›. Nog lekker effe die mooie dagen mee pakken. Zien er verder lekker gezond uit. β˜€οΈ

Smoke weed every day!

Comment

De kleur/staat van trichomen bekijken zonder microscoopje is onmogelijk, als je er zo naar kijkt of met zwakke loep, dan zijn ze altijd milky. Deze is zojuist gemaakt met een 80x120 clip on micro. Topjes zijn al goed aan aan het dikken, zo te zien op de laatste foto!
              Attached Files
              Last edited by Kunichika; 22 August 2023, 15:43.

Comment

Ik gebruik een 40x loepje om de trichomen te bekijken. Het is lastig fotograferen, maar hieronder zie je de trichs van de 2 autoflowers.

de eerste is in mijn optiek behoorlijk milky en de tweede die moet nog even daar zie je nog veel
                heldere trichomen

IMG_2137.png
                IMG_2138.png
                Experts wat vinden jullie ervan?

Attached Files

Comment

• Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Ja dat is inderdaad verdomde lastig, ik pak altijd een blaadje of een minibloempje en leg het dan eronder. Dan ben je steady. Op deze manier is het nog een beetje raden. Zoals ik net al zei, op deze manier zien ze er altijd milky uit. Hoelang staat ze nu?

• BroodjeFrikandel
                  Editing a comment
                  1 juni kwam het kopje boven de grond

Ik zou gewoon die laatste paar dagen lekker weer mee pakken daarna zal de luchtvochtigheid weer toenemen en is de kans op top rot weer snel aanwezig.πŸ‘¨β€πŸŒΎen heb je iedergeval wel wat te smoke weer πŸ’ͺ🏻🀞🏻
                Smoke weed every day!

Comment

Bezig...
                X