Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja ja mensen, het is weer tijd voor een update, heb snel even wat foto's genomen toen het droog was.staan nu weer lekker
in de schuur onder tl, geef ze sinds ze binnenstaan twee tot twee en een half uur hps 400 op de kop, om toch nog een beetje de zon na te bootsen
kan dit wel de hele dag doen, maar daarmee vind ik het geen echte outdoor kweek meer.
ze staat nu +/- 35 dagen in de bloei, vrijdag canna terra flores gehaald, en deze zatetdag meegegeven.
Ph zit op 6.1 volgende week begin ik met PK 13/14, geen last van terroriserende beestjes gelukkig, blad is mooi groen.
geen meeldauw, stek had ik buiten laten staan, is nu verrot had ik ook wel verwacht
foto's spreken voor zich denk ik.
ik heb ze ook staan en gefimmed ipv getopt maar die van mij zijn veel kleiner maar wel breder.....snap er niks van ze gaan wel redelijk en staan nu 2 weken in bloei.....gr tim
Comment