na een aantal jaren niet meer geblowd te hebben heb ik besloten dit jaar toch eens een buitenteelt te gaan proberen.Ik heb bij bobo seeds durban pioson outdoor besteld en voornamelijk omdat dit niet een al te moeilijke plant voor beginners moet zijn en het thc gehalte niet te hoog is.Ik heb buiten een mooie terras overkapping en daaronder wil ik de plantjes groot brengen.Teelt tips zijn altijd welkom vooral over voeding geven.Ik heb 10 zaadjes en ben van plan de eerste 5 zaadjes te ontkiemen eind maart begin april de volgende 5 zaadjes wil ik dan eind april begin mei ontkiemen.Onder de overkapping is altijd een lekker warm klimaat plus de planten staan droog en er komt toch voldoende ventilatie onder de overkapping.Omdat de overkapping open is en niet gesloten.Ik wil de planten in potten teelen maar ik weet nog niet of ik ze in potgrond cocos of perliet teel.En aangezien ik dadelijk 10 planten heb moet ik ook keuzes maken zwakkere planten wegdoen en mannetjes.of is het verstandiger om nu 2 plantjes te ontkiemen en dan begin mei nog eens 3 dan zit ik ook niet met teveel planten.Maar dan is het wel hopen dat er een vrouwtje tussen zit.
de voeding die ze voor tomatenplanten geven kan ik die ook voor wietplanten gebruiken?
Tips zijn altijd welkom
de voeding die ze voor tomatenplanten geven kan ik die ook voor wietplanten gebruiken?
Tips zijn altijd welkom
Comment