Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En doe je iets speciaals om de bloei te verbeteren? Niet persee die bloei stimulator maar dingen zoals iets geven of minder water toe dienen of zo van die kleine dingetjes?
Het is wss erg belangrijk om ze te beschermen tegen hevige regen enzo, vandaar de afscherming mooi mooi
Binnen laten bloeien is denk ik ook niet aan te raden wegens de geur...
Thx for the info antarctica
Wordt sterk geapprecieerd
Greetz
mooie plant die SLH , ze moet nog wel een tijdje voordat ze afgebloeid is . ziet er veelbelovend ui maar het moeilijkste is nog op komst
dus goed opletten.
die gele bladeren duiden meestal op een stikstoftekort dus normaal in deze periode . Ik ben niet op de hoogte van deze plant want de verkleuring bij mij treedt op een meer verspreide een regelmatige basis op maar zou voor deze soort zo kunnen zijn.
volgend jaar zet ik mijn eerste kas en die komt er ook in
En doe je iets speciaals om de bloei te verbeteren? Niet persee die bloei stimulator maar dingen zoals iets geven of minder water toe dienen of zo van die kleine dingetjes?
Het is wss erg belangrijk om ze te beschermen tegen hevige regen enzo, vandaar de afscherming mooi mooi
Binnen laten bloeien is denk ik ook niet aan te raden wegens de geur...
Thx for the info antarctica
Wordt sterk geapprecieerd
Greetz
Voorlopig nog niet, ik denk wel van mijn plant te klieven vanaf dat de trichomen net bruin beginnen te worden.
Heb dat vorig jaar ook gedaan en dat was een succes !
En voor binnen te laten bloeien gaat niet hoor, ze staan stevig in de volle grond
Oorspronkelijk geplaatst door Purple HazeView Post
mooie plant die SLH , ze moet nog wel een tijdje voordat ze afgebloeid is . ziet er veelbelovend ui maar het moeilijkste is nog op komst
dus goed opletten.
die gele bladeren duiden meestal op een stikstoftekort dus normaal in deze periode . Ik ben niet op de hoogte van deze plant want de verkleuring bij mij treedt op een meer verspreide een regelmatige basis op maar zou voor deze soort zo kunnen zijn.
volgend jaar zet ik mijn eerste kas en die komt er ook in
PS hoe hoog is je dame eigenlijk ?(1.80)
Thanks gast!
Ik hoop dat ze de alreeds kouder wordende nachten en natte herfstbuien zullen weerstaan onder m'n zeiltje..
De ene SLH is zo'n 1m70 maar bloeit veel beter dan de andere SLH die wel 1m85 is maar er verwilderd uitziet.
Het was alweer lang geleden dat ik nog eens was gaan kijken langs m'n guerilla-plek.
Zoals ik al eerder zei in m'n verslag, zijn mijn guerilla planten ontdekt geweest maar alleen weet ik niet door wie.
Er was namelijk een platgereden pad waar een auto had doorgereden door de netels vlak naar m'n planten toe.
Nochtans is de plaats redelijk afgelegen en rondom zijn er bomen en netels van 1m50 hoog. ( Netels = supergrond voor wiet )
Het zotte is dat mijn guerilla planten super veel beter groeien dan m'n planten thuis.
Gelukkig stonden er nog 2 van de 3 planten ( 1 superlemonhaze en 1 phatt fruity )
De Phatt fruity was fenomanaal ! Zeker 3m hoog en in volle bloei, toppen waar m'n handen aan vastplakten
Ik ben er van overtuigd dat er bijne 1kg aan die 1ne plant alleen al hangt!
Maar door stormweer was deze plant omgewaaid wegens haar grootte en gewicht.
Ik heb ze rechtgezet ( man wat een gewicht was dat !) en een paar grote takken onder gezet als ondersteuning..
De superlemonhaze is ook door het stormweer in de stam onderaan in twee gespleten en dus ook deels omgewaaid.
Alhoewel deze planten zo goed als plat liggen groeien en bloeien deze nog, ik denk zelf dat ze juist omdat ze neerliggen nog meer hun best doen
om te overleven.
Nuja, omdat ik weet dat er nog volk uit is op mijn lekker oogst wil ik snel handelen.
Ik ben van plan om dit weekend nog eens te gaan en al een groot deel te oogsten zodat ik toch nog iets zou aan overhouden.
Hier nog een wat onduidelijke gsm-foto
PS deze is getrokken toen ik recht voor de plant stond... Afb0295.jpg
je wortels zijn aan het stikken ze krijgen niet genoeg zuurstof. misschien moet je ze overpotten en alvorens je grond in de pot doet
wat hydrokorrels(afegspoeld met water) op de bodem om een betere circulatie, drainage en luchtigheid te krijgen succes
Comment