yooo die mensen, echter had ik al een postje geplaats. maar het was slechte kwalitijd heb ze hoe dan ook maar weggepleurd en ben overniew begonnen , dit x met wel goede. ik kweek op cocos van ATAMI oftewel B'Cuzz, omdat ik hier al heel lang goede ervaring mee heb,en vind het veel fijner als aarde. nou ff genoeg geluld bij deze op naar de fotos en zeg me wat jullie ervan vinden
laten we beginne met het zaadje.
P1010321..jpg dit was de jamaica anderhalve week terug.
P1010335..jpgdit is de jamaica anderhalve week later.
P1010333..jpgdit is lola, ze is een witsoort maar exact welke weet ik niet.
P1010338..jpg en daar hebben we moeilijke bertha die het wat moeilijk had. maar inmiddels is zij weer lekker opdreef.en goed hersteld. killa kush houd haar gezelschap. die ontkiemd is maar je ziet het niet op de foto, zal straks boven de grond uitsteken.
zo laat ik het hier even ophouden over 2weken zal ik weer een foto post gaan droppen.
nou tips comments.commentaar kom maar op
greetzz robster
laten we beginne met het zaadje.
P1010321..jpg dit was de jamaica anderhalve week terug.
P1010335..jpgdit is de jamaica anderhalve week later.
P1010333..jpgdit is lola, ze is een witsoort maar exact welke weet ik niet.
P1010338..jpg en daar hebben we moeilijke bertha die het wat moeilijk had. maar inmiddels is zij weer lekker opdreef.en goed hersteld. killa kush houd haar gezelschap. die ontkiemd is maar je ziet het niet op de foto, zal straks boven de grond uitsteken.
zo laat ik het hier even ophouden over 2weken zal ik weer een foto post gaan droppen.
nou tips comments.commentaar kom maar op
greetzz robster
Comment