Mededeling
Collapse
No announcement yet.
staffs buitenkweekje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: staffs buitenkweekje
een kleine update van de bloeiende sativa en gestripte Santa Maria.
Foto042 (1077 x 807).jpgweek 5 en half nog 7 en halve week te gaan komen we uit op 13weken samen.
Foto048 (1077 x 807).jpg gestript, kenners & de meeste kwekers weten wel wat het nut en voordeel hiervan is.
nouja dat was het voor even spoedig zal ik de rest ook weer eens foto schieten en uploaden.
greetz staff
Comment
-
Re: staffs buitenkweekje
vanmorgen werd ik wakker, plots stond er een goede vriend bij me aan bed, die wat takken en blad had bij zich, ik vroeg wat die daar mee moes waarop hey antwoorde mis je niet wat. ik zeg slaperig nee ik mis niks hoezo, waarop die antwoorde kleed je aan, en kom maar eens kijken. nja ik me aangekleed en nog niet echt beseft wat er nu was. ik kom de tuin op en ik denk ik mis een plant. waarop ik in 1 klap kla wakker was. liet het nou juist een mooie santa maria zijn. maar dat was nog niet alles nog geen 2minuten loopafstand van mij daar lag ze. helemaal slap en droog in haar kluit. uit elkaar getrokken, hoe afgunstig zijn mensen wel niet tegenwoordig meer. in deze wereld kun je bijna niemand meer vertrouwen, het is gewoon triest zowat. hier dan ook hoe groot zij ooit was ,hoe gesloopt en klein ze hier is,uit elkaar . zo zie je hoe mensen zijn tegenwoordig . je kan ook niks meer laten staan zonder dat het ook maar gestolen word tegenwoordig. fuck the bastards!!!. stafford
Foto050 (1077 x 807).jpg
Comment
Comment