Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands hope2010 (straks ook white widow,lowryder 2, royal automatic)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hollands hope2010 (straks ook white widow,lowryder 2, royal automatic)

Korting op 420shop

Re: Hollands hope2010 (straks ook white widow,lowryder 2, royal automatic)

Laatst dus toch maar wat andere voeding gehaald en van de cheap-ass b-keuze-crack afgehaald

Comment

zat 2 weken op curacao (dit was de 1e week dat ik weg was.)

Comment

en weer een week later

Comment

OK...........

Dus ik vertrok zaterdag 29 mei en heb op 28 mei nog foto's geschoten, want ik had ff een hokje gebouwd voor de aankomende 2 weken

Veel zon, Veel voeding was het resultaat

Nu net foto's geschoten en zijn gewoon gemiddeld zo een 30 cm gegroeid in 15 dagen tijd! dat is 2cm per dag! wtf ?

Papi

Mami

Brada

Sanka

Comment

Dus......

Heb maar me topic zelf verplaats naar "Buiten" en aangezien er wat wijzingen straks zijn is het wat overzichtelijker !

dus.........net met me buurjongen/maatje gesproken dat we 2 van de 4 planten bij hem en mij in de volle grond zetten, ben de grond al aan het voorbereiden met voeding en bodemverbeteraar, zodat ze daaren bij mij tot boom kunnen groeien. Dus ieder 2 planten Sanka en Brada gaan naar hem verhuizen. Ervoor in de plaats heb ik net 3 verschillende soorten zaad besteld online, White Widow, Lowrider 2 , en een Royal Automatic deze zal ik van de week ook aan het topic toevoegen als deze binnen zijn! Ben toch erg benieuwd hoe een autoflower het doet vandaar die keus van de laatste 2 en ben benieuwd hoe een white widow het doet als normale plant vroeger rookte we die als gekken!

Comment

Beste,

Ik heb op 1 mei 3x Royal automatic & 3x Easy bud (Auto flowering) gezaaid. De eerste 5 weken hebben de plantjes bij een vriend gestaan onder een doorzichtig paneel, waar ze dicht bij het zonlicht stonden. (Plantjes groeien heel goed, groeimiddel Terra flores) Ik heb de lowriders nu verplaatst naar een kot waar ze onder een hp lamp staan van 250 w en waar ze 12 u licht en 12 u donker staan. Plantjes staan licht in bloei en krijgen nu ook bloeimiddel (Terra Flores).

1. Wat is nu de beste manier om lowrider licht te geven onder een Hp lamp ? 12/12 of 18/6 of 24/0
              Ik heb al verschillende manieren gevonden, maar deze zijn steeds verschillend. Normaal gezien is autoflowering 18u licht en 6u donker, maar geld dit ook als ik een hp lamp gebruik?
              Momenteel is dit 12/12. Zou ik overstappen naar 18/6 of zal niet niet veel verschil maken?

2. Is het aan te raden op verschillende blaren af te knippen zodat onderste toppen meer licht krijgen? We hebben dit gedaan, maar ik ben er niet gerust in.

Ik ben nog maar een noob dus geef me een beetje credit...

Alle info is welkom

thanksHPIM0863.jpgHPIM0902.jpgHPIM0900.jpg

Comment

vandaag nieuw zaad binnen gekregen en me top grow box! zaadjes liggen nu in de watten!

Comment

hello mousse; mooie planten heb je daar man; ben er zeker van dat het bomen zullen worden en zeker in de volle grond,
                  ben zelf ook met hollandse hope bezig in volle grond en het groeid als zot.
                  veel suc6 nog en ik zal af en toe is komen piepen hoe het met je hopes gaat, grtz man rob

Comment

Gister dus zaad binnen gekregen, White Widow, Lowrider 2, Royal automatic, en me top grow box

White Widow

Lowrider 2

Royal Automatic

De voeding van plagron! Enzymen, Wortelstimulator, Grow voeding, Bloeivoeding en Top activator

Heb al een week lang de grond toe ge-eigend bij me buurjongen, deze voorbewerkt met potgrond, grondverbeteraar en cana-voeding en afgezet met gaas t.b.v. ongedierte e.d.

De dames waren er in ieder geval aan toe om in de volle grond te worden gezet of in een grotere pot, de andere 2 doe ik zondag in me eigen tuin in de volle grond zetten.

De anti-slak korrels ook maar gelijk erbij!

Comment

Zo dus.....

Papi en Mami vorige week in de volle grond ook gezet die zijn serieus meer als 30 cm gegroeid in 1 week tijd, ze gingen in de grond toen ze net aan 45 cm waren.

Zo net even opgemeten en bekeken

Brada en Sanka zijn helemaal verschrikkelijk hard gegroeid

1e dag in de grond

en nu net genomen ook dik 75 tot 80 cm

Van de nieuwe Zaden hebben het er maar 2 overleefd, 1x white widow en 1x royal automatic, de rest is dood gegaan, oorzaak onbekend

Comment

Mooie foto's! Goed bezig denk ik zo. Leuk dat je buurman meewerkt, hehe.
                        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

zo, dat ziet er mooi uit ik wou dat ik zulke mooie had

Comment

ziet er netjes uit en ook je foto verslag erbij netjes ziet er goed uit, en have fun nog met de papi mami sanka en brada. hehe greetzz staff

Comment

Net bladluis geconstateerd! gelijk ingespoten met afwasmiddel en water, onderste takken gesnoeid en hier geprobeerd stekken van te maken, weet niet of ze aan slaan in de potgrond, heb er wel enzymen en wortelstimulatoren aan toegevoegd dus zie het wel, word het niks dan krijgen ze het eeuwige leven in de groene bak!

Comment

Bezig...
                              X